torsdag 2. august 2012

Igang med utfordringer igjen på scrappefronten :o)

Scrap'a'long sin utfordringsblogg hadde nå en oppgave som jeg virkelig kunne klare å levere til......og når man kjenner det er enkelt å scrappe, ja da er jo fornøyelsen ved å scrappe stooooor :o)

Blomster ville de ha i utfordring #18, og blomster skal de få.....(dog ikke nok til en hel bukett, men blomster er blomster) 
Litt  Veldig rart å tenke på at disse to "bøtteknottene" skal begynne på skolen om bare noen få strakser. Synes nettopp vi sendte ut denne sms-annonseringen om at de var ankommet til oss for å være her.....jøjje meg som tiden flyr....

11 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fin ♥

Gratulerer så masse med bryllupsdagen! :D

Sv: Jeg husker dessverre ikke hvor jeg kjøpte lampa, begynner å bli noen år siden. Beklager!

Maya sa...

Denne ble kjempe flott! Tøfft med bølgepappen!

Aquarell sa...

Nydelig LO :)

Idun.. sa...

utroolig fin LO Elisabeth! kjempefinedetaljer!
og jeg synes nesten de likner på seg selv, som de er nå? eller, slik som de ser ut på bilder i alle fall :p

god helg!

Mona sa...

Jeg husker den dagen jeg fikk den meldingen om at de var kommet til verden :-)

Camillen sa...

Herlig LO med to nydelige små:-) Tiden bare flyr, min yngste er ferdig med 1 klasse allerede, og hun har jo akkurat begynt!!

Camillen sa...

Herlig LO med to nydelige små:-) Tiden bare flyr, min yngste er ferdig med 1 klasse allerede, og hun har jo akkurat begynt!!

MonaV sa...

Denne er skjønn, skjønn, skjønn...elsker oppsettet og det blå til bølgepappen:)

Vibeke sa...

Så lekker denne var Elisabeth!! Herlig med bølgepappen mot det blå og hvite:)
Herlig med scrapping fra deg igjen:)

lise sa...

Nydelig LO,lekkert oppsett og flotte farger!!

Tusen takk for at du deltar hos Scrap´a´long!

klem Lise

Bente Fagerberg sa...

Sånn en nydelig lo da!! Herlig bilde og litt friskt med det blå og vite!