onsdag 4. juli 2012

Ikke skrive tull, når man kan grille gull...

Vel, bloggen har vært mer eller mindre "død" i en lang periode nå, pga diverse "tekniske" årsaker.

Den ene er at datamaskinen har vært "syk" og den andre er pga omleggingen av bloggen....grrr liksom, hvorfor skal alltid noen guruer finne ut at å forandre på det som fungerer er så skikkelig smart? hmmm

Blogging via tlf gikk også greit, helt til omleggingen og nå får jeg verken til det ene eller det andre, og ja, bare for å gjøre hele lykken komplett, så måtte jeg også bytte mailadresse... så nå er jeg Elisabethell@hotamil.no i stedet for....jaja, alt blir nok en vanesak vil jeg tru..

Ellers, vel det er jo såkalt "sommer" og vi "storkoser oss" med regn.... Vi har vært så heldige og vært i studio hos svigerinnen min og fått tatt litt "førskolebilder" og her er en liten smakebit av de
Elsker slike bilder som ikke er bestemt eller noe, men når ungene gjør det de gjør, slik som her når Fredrik kikker og studerer penalhuset og William viser villig frem hva som er inni..... Massevis av fine bilder fikk vi fra seansen både i studio og i skolegården :o)

Så vel, ja, takk til tålmodige sjeler og takk for mail og meldinger om at blogginnlegg er savnet....*smekk på fingrene mine*

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Så fine bilder av guttene dine!!:) herlige:):) Litt rart når det er slutt på barnehagetiden - vi har heldigvis 1 år igjen:)

God sommer til deg og dine:)

Gry sa...

ååå nydeli bilde av nydelige gutter. Var ett kjempe herli bilde. god ferie til dere!

Kristin sa...

Virkelig herlig bilde!

Ønsker deg en kjempefin sommer også. :)