onsdag 25. juli 2012

Bryllupskort

Såvisst er jeg absolutt helst en LO'scrapper, men det hender jeg glimtrer til med kort..... Heldigvis er det mange flinke og inspirerende kortmakere der ute og her har jeg latt meg VELDIG inspirere av AnnKristin som er med i "De Kreative" på Scrapping.no .... så nei, jeg har ikke funnet opp kruttet, bare lekt med eksplosivene... hehe....

Enda koseligere er det jo å få bestillinger på kort da, så man lager som man haver og håper at mottakeren blir fornøyd med resultatet... :o) Gikk litt amokk med misten her så det ser værre ut enn hva det i virkeligheten er altså...hihi

6 kommentarer:

MonaV sa...

Veldig vakkert bryllupskort Elisabeth:)
Koselig å lage kort også...ikke sant?:)

Maya sa...

Å det var lekkert blomsterhjerte (selv om det ikke var du som fant opp kruttet) Ellers veldig hyggelig å se at det er liv på bloggen din igjen ;)

Aquarell sa...

Nydelig kort. :)
Det er så fint med slike blomsterhjerter. :)

Flotte kort sa...

Heia! Tusen takk for hyggelig kommentar på bloggen min! Kjekt at det er noen som får brukt for kortene mine:)

Stine Westmoen sa...

Så fint kort!!! (selv om de to store rosene et lite øyeblikk så ut som pupper). tjihi.

Umenorskan sa...

KJempefint kort !!