mandag 9. april 2012

so cute colors # 16

Sannelig, jeg har fått litt dilla.....på å scrappe med det gamle greiene jeg har liggende...hehe...
Vel denne utfordringen hos Thats so cute var sannelig en utfordring også da.... bruke fargene SORT - ORANGE - ROSA - jommen sa jeg smør...

MEN, det ble da en LO til slutt..... digger "splæshe" stempelet jeg var så heldig å vinne hos KristinL

Og vettu, her er så mye gammelt på denne LO'en at jeg ikke aner hva jeg har brukt....bortsett fra QK-igjen alfabeter....Stiletto og blossom, ja til og med et qk hjerte...hehe... dymoen har jeg også tørket litt støv av.... ;o)

14 kommentarer:

Tonje sa...

Flott LO med et herlig tema :) Så flink du er til å bruke gammelt stæsj! Det er bra med en påminnelse om det, tror vi alle har en del gammelt liggende *kremt*

Jonna sa...

Nydelig LO med så mange lekre detaljer. Og fargekombinasjonen ble jo kjempeflott!

mette sa...

Kjempefin lo med flotte detaljer. Gammelt stæsj kan være flott det:))

Elisabeth Bakken sa...

Helt nydelige gamle greier du har scrappa med, jeg liker det supergodt!! Vanskelige farger, men jaggu har du klart det<3

Maya sa...

Nydelig LO. De fargekombinasjonene er kjempe fine så tror nesten de må brukes litt oftere ;) Bra å få brukt noe av det gamle. Fint ble det uansett!

Kristin sa...

SÅ utrolig flott LO dette ble, skikkelig herlige farger! Og rågøy å se stemplet mitt i bruk. Det er like stas hver gang, så takk for at du hintet til meg!

Beatemor sa...

Den var kjempeflott. Digger at du har brukt 2 forskjellige alfabet i tittelen din hvor du har lagt det ene over det andre.

marit sa...

Ska sei, ska sei... Du er inne i en god stim! Kult... Da håper jeg at jeg får til scrapping til lørdagen! Hørte du var klar.

Veldig vågalt fargevalg, hihi.. Å smøret klarte seg veldig bra, hihi...

Jane sa...

Kjempe nydelig LO du har laget :)
Scrappet litt igjen i dag jeg også. Evighet siden dessverre, men fikk børsta støv av både tang, alfabeter o.l i dag. Morsomt morsomt :)
Fikk også brukt en del gammelt jeg hadde liggende.
Ha en flott kveld.
klem Jane

Linda sa...

så fint du har scrappet! Du tok fargeutfordringen på strak arm du :) Likte splætte stempelet ditt jeg og, og jeg synes det er kjekt å få se igjen "gamle slagere" i bruk.

Takk for at du tok utfordringen vår

GryA sa...

Det ble en herlig vår LO!!!! Fint å se at det er andre som bruker QK alfabeter også. Jeg bruker nesten bare det til LO`ene mine. Har kjøpt mosegummi på panduro og da mangler jeg aldri e`er og andre bokstaver som er mye brukt!

Moro at du er med på utfordringen vår! Og blir du med på de to andre i april er du også med i trekningen av to fine RAK`er også.

pia iris sa...

så flott LO du har lagd av et koselig hverdagsbilde.
likte at du har fått brukt gamle greier, jeg er såååå fornøyd med meg selv når jeg og har gjort det :o)
takk for ditt bidrag. klem pia

Tone-Lill sa...

EN Kjempe lekker LO du har satt sammen av ting og tang som du har hatt liggende og tørket støv av.
Noen ganger tror jeg at vi glemmer at det er det scrappbooking handler om.
:)

Stine sa...

Lekker LO, og så koselig bilde!
Veldig greit å få brukt ting man har liggende, det ble i alle fall veldig bra!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!
Klem Stine :-)