torsdag 19. april 2012

skoleklare gutterom....



Siden rommene er like og guttene finner konkurranse i det meste lagde vi like skolepult ordninger til de. Jeg brukte lang tid for å finne god løsning og endte opp med å shoppe alt vi trengte på IKEA ..... hvor ellers liksom..hehe.

Vi ble veldig fornøyde og viktigst av alt det gjorde guttene også..... nå kan skoletiden bare komme....rommene igjen guttene er klare......dog litt værre med mora som synes det blir rart at minstemennene skal bli skolebarn......

5 kommentarer:

Maya sa...

Flotte pulter de har fått! Her i huset er det en som teller ned til skolestart også! 11 uker igjen av barnehagen...

Catrine sa...

Så flott det ble! Klart guttene er fornøyde med de fine rommene sine!
Og så må jeg bare si at jeg nesten ikke skjønner at de allerede skal på skolen! Synes de nettopp var små babyer jeg. ;)

Fin fredag!
Klem

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Det ble veldig bra Elisabeth. Smart løsning;).

Skjønner veldig godt det er litt rart at disse små, plutselig har blitt store snart skolegutter.. Minstefrøkna vår blir skolejente neste år.. Huff, tiden går altfor fort...;).

Ha en fin helg videre;).

klem fra meg

marit sa...

Kjempe lekkert, vi må nok å tenke i den retningen når den tis kommer...

Stine Westmoen sa...

Tipper det er to som gleder seg ja!!!

SV: Kanskje jeg skulle fått med det også ja... Den heter "Nordisk tre".