onsdag 11. april 2012

Skissedilla # 158

Yaiks, man skjønner det er lenge mellom hver gang man får ånden over seg , for sist jeg leverte til skissedilla tror jeg er ca 10 uker siden....hehe..

Vel, påsken har gitt meg uante mengder med kvalitetstid både i scrappeform og familieform, så da har jeg sannelig fått scrappet denne ukens skisse også....dog,- jeg kanskje tok meg en frihet eller to....hehe... Men, jeg skal vel ikke bedømme om jeg får levere eller ikke, for tanken bak var jo nettopp det- å levere... ;o)


-og dere, 1000 ♥-takk for alle herlige kommentarer.....vit at det inspirerer !

11 kommentarer:

Stine Westmoen sa...

Så nydelig altså! Jeg har vært så "smart" at jeg startet med å blogge kalender med 12 måneder. Og har man først begynt...

Kjenner jeg gruer meg til jul allerede, men kan jo ikke stoppe nå har jeg fått klar beskjed om.

Kristin sa...

Igjen var det moro å se stemplet mitt i bruk.Skikkelig fin LO du har laget og stemplingene passet jo perfekt inn!

Jonna sa...

Fantastisk herlig fargekombinasjon!

Brit Sviggum sa...

Nei, så utrolig tøft da! Kjempestilig med kalenderen! Hadde jeg aldri kommet på.... En helt herlig LO, Elisabeth. Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin dag :)

Maya sa...

Herlig å se at du er skikkelig i gang igjen! Artig LO med kalenderen! Elsker disse fargekombinasjonene!

banglamarie sa...

Herlig layout!! Hver gang jeg ser dine scrapperier får jeg lyst til å sette meg ned med papirene. Er så altfor lenge siden sist. Takk for at du deler :)

MonaV sa...

Det er så koselig når du legger ut noe nytt, og denne LOen var virkelig fin Elisabeth:)
Godt du får ånden over deg innimellom, jeg vil gjerne se mer:):)

Ha en finfin dag!

Beatemor sa...

Flott Lo - og en veldig flott måte å få brukt kalenderen. Skissedilla er en super blogg og veldig artig å delta på. Gjør vel ingenting at det er 10 uker siden sist... :-) Ha en fortsatt fin dag.

Jane sa...

Kjempe nydelig LO. Masse stilig detaljer som alltid :)
Jeg har gitt deg en award inne hos meg forresten.

Ha en flott kveld.
klem Jane

Inger sa...

Digger lyseblått og orange sammen:))) Lekker Lo, og godt at du har fått scrappeånden igjen;)

Kristine sa...

Denne var kjempefin! Veldig fint oppsett og farger:) God helg!