lørdag 7. april 2012

Aprilutfordring hos ScrappeHuset

Ja, denne månedens utfordring måtte jeg bare hive meg med på..... hos ScrappeHuset, mitt "gamle" bofelleskap....

Bildene er fra i fjor sommer, men du verden, det nærmer seg jo den tiden av året igjen nå....med stormskritt

og her har jeg også funnet frem den GAMLE blå tanga mi, og QK alfabet igjen.....-ga faktisk mersmak -så følg med-følg med...hehe...

Herlig å tilbringe litt av påsken på kontoret også og få scrappet litt igjen....gleder meg allerede til i morgen :o) -ha en finfin påskeaften alle og enhver

12 kommentarer:

Linda sa...

Herlig LO!

Lekre farger, og kjempeflott oppsett.

Fikk henta bladene i dag forresten, så nå er du kvitt de;) Tusen hjertelig takk, du er snill du:)

Jeg skylder deg en kalender ;)

Ha en fortsatt fin påske!

Vibeke sa...

Hei Elisabeth
Så moro at vi kunne inspirere deg til en skikkelig flott "Elisabeth Lo" Denne var bare sååå digg - og veldig deg. Likte så godt den sarte og rolige tonen du har her. Herlig!!:)

God påske videre:)

Elisabeth Bakken sa...

Herlig, ELisabeth!! Så gøy at du også heiv deg over denne, superinspirerende, ikke sant?! Og..vi er jo gamle qk-damer, så vi får vise hva vi kan med det gode gamle;)

Marianne/skorpionen sa...

Herlig sommerlig LO og nydelige sarte farger :)
Gøy å se QK igjen da, husker ikke sist jeg brukte min lille blå :D
Ha en fortsatt fin påske :)
Klem

Elisabeth sa...

Bare hyggelig at bladene får et nytt hjem vettu....og ja...jeg kommer tilbake til kalenderen om et godt halvårs tid vettu... :-)

Elisabeth sa...

Du och jag lilla gomman .. :-)

Elisabeth sa...

Den lille blå fungerer bare det....tørk støv av din au da vel...Hihi

Elisabeth sa...

Takk takk søte du....godt å vite at man finner seg selv på veien...Hihi

Ida / Little sa...

Super nydelig LO :) Likte veldig godt fargene og de små "nipsene" :) Takk for at du lot deg inspirere av utfordringen :)

Ida

aina sa...

Så knallfin LO også da! Og man skal ikke undervurdere Quickutz`n, den har jeg også trykka litt på i det siste! Artig!
Ha en fiiin dag :-))

Torill sa...

Neimen hei! så koselig at du stikker innom oss - og leverer DEN kule LOen da!!! Digger farge dine, og masse flotte detaljer! En virkelig flott løsning på "kunstverket" vårt!

Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!

*marion* sa...

For noen fantastiske farger sammen da Elisabeth,så deilig at vi kunne inspirere deg til å scrappe , det ble en nydelig side , takk for at du er med