mandag 19. mars 2012

Velkommen lille venn.... (kort)


Vel, nå er ikke den lille kommet helt riktig enda, men det nærmer seg, og du verden som jeg gleder meg til å bli tante igjen...bare noen få uker igjen som jeg vet at vil fly avsted. (mulig den vordende mamma'en ikke helt føler det vil fly like lett....hehe)
Å lage kort er ikke helt i min sjanger, vet ikke helt hvorfor men mulig det er "for smått"...hihi.. MEN, i noen anledninger bare "MÅ" man jo være kortmaker også, og ved slike anledninger "må man".....

Ha en finfin mandag videre, nå skal jeg på leit etter klesklyper som ble ryddet bort i høst og forhåpentligvis henge ut årets første klesvask.... :o)

10 kommentarer:

mette sa...

Og dette kan du trygt fortsette med. Et aldeles herlig kort og en like så herlig sau. Jeg er sikker på at mottakeren kommer til å elske det:))

Ha ei finfin uke:))

Hege sa...

Så skjønt babykort!

MonaV sa...

Åååååå, så skjønt dette var Elisabeth:):)
Skjønner du gleder deg til nurket kommer:)

Anonym sa...

Det var super fint:) håper det er til meg, hihi kos fra toppen. Marie <3

Eli Kristin sa...

Nydelig kort - lekre detaljer! Skjønner godt at du gleder deg :D

Ha en fin dag!

Elizabeth sa...

Nydelig kort! Så sart og delikat. Ser ut som du har god kontroll på kortformatet, uten tvil! Perfekt til anledningen:)

frulangstrompe sa...

Synes så absolutt at du skal lage kort, massevis...tipper jeg ville kjøpe noen da! ;)

Skrap:plassen sa...

Det ser da virkelig ut som om du mestrer denne grenen også! Helt nydelig<3

inger synnøve sa...

er innom for å ønsker dere alle en fin påske:)
klem ifra inger synnøve

flott kort :)

Stine Westmoen sa...

Så nydelig kort da♥ Nå må du snart slutte å si at du ikke er noen kortlager, for det er du. BASTA!

Vi må snart få surret oss bort til Mandal. Men ting tar tid altså... Kanskje sende mamma eller pappa bort?