fredag 9. mars 2012

eeh, det er jo tross alt en scrappeblogg...

blant annet i alle fall.....

Dog, jeg ikke helt rekker å henge med lenger i hva som er hot/not, så jeg seiler min egen sjø, med min egen stil, i mitt eget tempo......og for tiden tror jeg det er noe galt i "girsystemet mitt" så jeg trenger nok en ny "dobbel-fustasje-opphengs-forkobling" tror jeg....hihi....

MEN, noe blir det, dog ikke meget....men det er jo aldri for sent -eller tidlig å scrappe jul i alle fall....(synes nå jeg da)

Den stjernepunchen vil jeg ha....så om noen vet hvems det er, eller hvor man kan få tak i den legg gjerne igjen en liten pip om det.... under stjernene er det liksom slike hull til å kunne tre inn bånd i.....(er også i en sånn "gidder ikke bla gjennom nettbutikker-periode...hehe)

Nå er det atter helg, og den skal her i huset inneholde litt av både og, ja, faktisk håper jeg at jeg skal finne ånden over meg og kaaaaanskje gjøre noe på kontoret...hvem vet?

Hva skal du for noe i helgen da?

9 kommentarer:

Maya sa...

Aldri feil med en juleLO! Gode minner kan man sitte med når som helst ;)
Likte denne enkle LO'n og den herlige røde snora øverst. Og de stjernene skjønner jeg godt du vil ha.
Her står speidertur, vindusvask, scrapping og nyte sola på kalenderen i helga!

God helg til deg også!

Hege sa...

Bare fortsatt å scrappe i din egen stil du uavhengig av hva som er in... for stilen din er utrolig lekker. Elsker all teksten, oppsettet og de små detaljene. VIrkelig en flott jule-LO!

Bente Fagerberg sa...

Fustaseoppkoppling eller ikke så liker jeg dette veldig godt...Hi hi!
Takk for inspirasjonen og god helg!!

frulangstrompe sa...

Lurer på om de har noe som ligner på Bok & Media.
Veldig fin! Er det ikke nettopp det man skal da, finne sin egen stil.....tenk så kjedelig om alle var like!

God helg!

MonaV sa...

Jeg liker LOene dine veldig, veldig godt og koser meg hver gang du legger ut noe nytt:) Herlig denne!

Kos deg i helga:) Her står dansekonkurranse og besøk av sønnen på planen....kos <3

KinesKlode sa...

Ah, så flink du er til å dokumentere og ha masse tekst! Syns det bare blir rot når jeg skal prøve, men kanskje jg skal prøve igjen...? Masse fint her! :)

God helgtil deg !

Aquarell sa...

Så flott juleLO, fint med all teksten, og fargene.
Jeg seiler også min egen scrappesjø, tror jeg. Scrapper i mitt tempo med de tingene jeg liker (ikke nødvendigvis de mest populære tingene ;)
Ha en fin søndag.

alfsvaag sa...

Den er jo bare en så nydelig jule LO, får litt julestemning :-) Vi må snart treffes å scrappe litt :-)

mette sa...

Stilen din er så bra atte. Deilig med en jule lo:)))

Herlig lo og digger oppsettet. Flott med all teksten, det er du en mester på.

Ha en fortsatt fin dag.