lørdag 4. februar 2012

Skissedilla # 148

nesten så jeg lager en trommevirvel til meg selv, for jeg har satt meg ned på kontoret og scrappet en LO i hurten og sturten.....men når jeg fikk nye tape-strimler her om dagen så kjente jeg hvordan jeg bare måtte få brukt de.... og vel, i dag har jeg da gjort det.....hurra-for-meg!! Dog, det tok fryktelig langt tid før jeg ante hva jeg skulle gjøre, helt til jeg kom til å tenke på skissedilla.....og jovisst, en skisse der som tiltalte meg absolutt....

Her er altså et bilde av William'en, nå i Januar, og det er forbausende lenge han skal kalle det "pinjola" istedet for Biola....jaja, ingen skade skjer vel om han bare får lov å kalle det for det litt til vel...hihi....


Ha en fin fin lørdag videre, her hos oss snør det i bøtter og spann....

6 kommentarer:

Kristin sa...

Så flott og herlig LO og morsomt å dokumentere slike ting som dette som fort går i glemmeboka.

Maya sa...

Flott LO! Likte oppsettet ditt og den lekre teipen din! Ha en fin lørdag!

Hege sa...

Gøy å se hvor forskjellige LOer som kan komme ut av samme skisse. Digger tittelen din her, og at du dokumenterer sånne småting som dette.

Trine sa...

Stilig LO! Morsomt når de har sine egne navn på ting :) God helg!

Aud R. sa...

Morsom side! Lurt å dokumentere sånt :)

Broggis sa...

Herlig å se deg her hos oss!
MOrsomt bilde og så utrolig artig å ta vare på skvetten hans!
Lekkert!
Takk for at du deltar!