tirsdag 7. februar 2012

En ny liten scrappedille... :o)

Jeg har vært på leit etter noe annet enn maling å splæshe på LOene, og mist for den saks skyld... ville ha noe hvitt-hvitt.... - og ja jeg vet det finnes ett produkt, men ikke her i byen hos meg, og når man ikke husker hva det heter og er for lat til å spørre rundt, ja så tenker man selv....hehe...

Noe så enkelt som "blanko, Pritt korrekturlakk, tip-ex" -ja kjært barn har mange navn.....i alle fall -Det møtte mine behov ganske så enkelt.....og dekorativt synes jeg nå også det ble.


LO'en i sin helhet simpelten digger jeg(er lov å si det vel om noe man har laget selv?)....dog det var en ganske interessant St.Hans feiring hvor det endte med en fiskestang i ett barns ansikt og en traktorskuff (sånn ordentlig stoooor en) som en annen unge kræsja rett i og måtte på legevakta.... MEN, du verden så flott et vær...og så flott en stemning det var rundt bålet....heeerlig herlig :o)


Ha en fin fin tirsdag videre godtfolk...nå skal jeg ha meg ei runde rundt i blogglandia og ha en kommentar-runde......kanskje nettopp hos deg?

8 kommentarer:

Vibeke sa...

Hei Elisabeth!! Så KUL denne var!! Liker den så godt!!:)

Hvorfor i all verden har ikke jeg tenkt på tip ex??? Takk for tipset - dette skal prøves:)

Ha en fin kveld videre:)

Jonna sa...

Kjempekul LO! Og takk for tipset - det må nok prøves.

MonaV sa...

Takk for tips.....skal garantert prøves:)
Kul LO du har laget:)

Ha en flott tirsdagskveld og tusen takk for alltid veldig hyggelige kommentarer i bloggen min.....blir såååå glad av dem:)

Klem

Maya sa...

Genialt! Takk for at du deler!
Stilig LO med kule farger! Liker strekene dine oppi hjørnet!
Takk for mange hyggelig kommentarer i bloggen min :)

Hege sa...

Det hørtes ut som en dramatisk st hans feiring.
Herlig LO du har laget, og kjempefint tips om korrekturlakk.
Digger grønnfargen du har brukt jeg da.... på bobleplasttrykket herlig.

Og selvfølgelig er det lov å si at man digger ens egen LO!

Beatemor sa...

Man tager hva man haver... :-) Jeg elsker å finne tak i ting som egentlig ikke er ment for scrapping. Ble et tøft uttrykk på lo'en din! Ha en fin dag!

Maya sa...

WoW! Den var stilig!!
Digger splashinga med tipp-ex, og det var jo bare så lurt!
Mange flotte detaljer på loèn din, og jeg blir så imponert over dere som klarer å lage LOèr!
Og bare så du vet, selvfølgelig har man lov til å skryte av seg selv ♥♥♥
Vi er jo våre verste kritikere også, så hvorfor ikke klappe oss selv på skulderen litt når man er fornøyd også :)
Ha en superduper onsdag, og tusen takk for koselig kommentar inne hos meg ♥
Klemmer fra Maya

Hilde/Scoobie sa...

Ja, i nøden spiser fanden fluer *lol* Men det ble jo riktig så bra - skal legge med denen på minnet!

Kult med tapestripene og det knallgrønne - du har god grunn til å være stolt :-)