lørdag 11. februar 2012

dobbel glede

Gamle bilder blir scrappet, for jeg har jo innsett at jeg neppe kommer til å bli ajour med det første innen bildene.....

Det vil si, før guttene ble født (og misforstå meg rett, jeg legger ikke skylden på de altså..hihi) da var jeg en kronologisk scrapper og alt var ajour med bilder i album til Victoria - da jeg enda "bare" var 1-barnsmor.... - så kom det to nye verdensborgere inn i vårt liv ♥♥ , og tiden ble ikke helt den samme etterpå...

Kronologisk har jeg funnet ut at det i alle fall ikke nytter å scrappe lenger, og å bli ajour er vel heller intet mål i seg selv....hva skal jeg ellers gjøre når de sikkert en vakker dag synes at mora tar alt for mye bilder og ikke lenger gidder.....

-er du ajour og scrapper du kronologisk?....

Ha en fin fin lørdag videre, i dag er det skirenn som er det store høydepunktet her for guttene! :o)

8 kommentarer:

Maya sa...

Kjempe flott LO! Den er så fin den filmstripa, gjør seg overalt!
Jeg scrapper ikke kronologisk. Er kun favorittbilder eller bilder med en spesiell historie som blir scrappet. Ellers blir det laget en fotobok for hvert år og der er jeg IKKE ajour med. Scrappinga blir også litt etter humør,lyst og evt hva jeg kommer over i gamle bokser og skuffer. God helg!

Yasmin sa...

Kjempe søt side Elisabeth.. Nei, jeg er absolutt ikke ajour! og jeg scrapper heller ikke kronologisk. Jeg scrapper de bildene som gir meg noe der og da. Jeg må bli inspirert hvis jeg skal lage noe. :)

Ha en riktig god helg! :)

Jonna sa...

Nydelig LO!
Og ja, det er så absolutt dobbel glede!
Ha en fin helg :-)

Stine Westmoen sa...

hehe. Den dagen du har alt i album og alt er scrappet OG kronologisk står ikke verden til kl 12...

Denne dama har gitt opp å scrappe LO'er for det tar ALT for mye plass. Så her er det fotobok som gjelder. Så ja, jeg har full kontroll. Mangler bare noen bilder fra noen venner fra nyttårsaften så skal den bestilles :D Gleder meg til den kommer i posten.

Laila sa...

Nydelig LO, og bildene var jo bare kjempeskjønne.
Du er god:)

Vibeke sa...

Så fin denne var Elisabeth!!:)
Likte den så godt:)

Jeg er IKKE en kronologisk scrapper... Jeg liker best å scrappe de nyeste, ferskeste og allurat knipsa bildene jeg;)

Håper du får en fin dag:)

Ina Emilie sa...

Nei og nei :) Jeg mangler litt sider her og der som jeg har holdt av plass til, og jeg scrapper det jeg vil når jeg vil. Tror jeg ville blitt fort lei om jeg scrappet kronologisk :) Kjempefin side du har laget, liker stilen din veldig godt :D

Renates hjørne sa...

Herlig LO! Jeg scrapper enn så lenge så og si kronologisk, med litt unntak. Det hender rett som det er jeg går tilbake å scrapper flere bilder fra en episode/ferie enn det jeg hadde planlagt at jeg skulle. Nå har jeg ikke barn enda, så det forklarer vel saken;)