søndag 8. januar 2012

og RAK-vinneren er...

denne kreative damen - Elin :o) send meg adressen din på mail så kommer det en pakke til deg i posten..

-og til dere andre, koselige forsett/ønsker dere også har for det nye året.....

I dag har jeg vært avsted med 3 herlige og gode venninner, sittet i 13 timer og skravlet, "løst verdensproblemer", og ikke minst -SCRAPPET!!! Jupp, jeg har scrappet og det løsner, sakte men sikkert så kjenner jeg at det løsner nå.....så jeg er klar VELDIG snart igjen til sosialt samvær med godjentene .... å sitte slik med gode venninner er virkelig givende for den kreative sjelen, men også for sjelen generelt.....gode venner vokser ikke på trær, - DET er sikkert... :o)

ha en fin fin søndag videre alle som en.....

2 kommentarer:

Livy sa...

God kveld i stua!
Gratulerer sååå mye til vinneren☺

Grættis med tre! Ja, regner med at det ikke bare er jeg som reagerer sånn første gang en ser det - men seriøst, jeg er SUPER fornøyd!!

Vi har lagt det i esken igjen, esken "buler" litt opp, men det går bra☺

Ønsker deg en fiiin kveld kjære Elisabeth!! Stor klem fra støttekontakten ;-)

Elin sa...

Hei Elisabeth! Tusen takk for hærlig pakke som dumpa ned i postkassa mi i dag, midt i blinken <3 Vintagebildene var utrolig vakkre og gjorde meg nysgjerrig på hvor du får tak i disse? *mersmak*

God helg :o)