søndag 1. januar 2012

Nyttårs RAK - takk!!

Her har vi sannelig ikke bare rundet ett nytt år, men også 50.000 besøkende gitt! Og for å være med å få en pakke i posten, så er det eneste du skal gjøre å skrive ditt nyttårsforsett/ønske i kommentarfeltet, og du er dermed med i trekningen :o) det enkle er ofte det beste :o) - og dersom du vil-har lyst etc, så kan du jo alltids nevne det videre i din blogg, men det er intet must..... Lar denne tusle og gå i akkurat ei uke :o)

Tusen tusen takk for alle besøk og alle hyggelige kommentarer, det både inspirerer og motiverer!


Feiret nyttår sammen med gode venner, små og store koste seg max, og hvert nyttår tenker jeg ofte at ting skal forandre seg, men det trenger ikke være store ting, de små tingene i livet kan være nok til å gjøre en stor forsjell.

Ei klok dame(kjersti) skrev ett sitat i sin blogg fra en Idol dommer når det ble kommentert om Vegards prestasjoner;

” Det å prøve å gjøre deg til en annen enn den du er, er som å skifte vinterdekk på en tomat. Det er utrolig tidkrevende og totalt meningsløst!”

Ja, livserfaringene sier at man kan ikke forandre andre mennesker, men kun sin egen innstilling til de man har rundt seg......og nettopp det er hva jeg og mine prøver å gjøre hver dag.

Her hos oss har vi også et livsmotto som vi liker godt;

"Tenk positive tanker, bruk positive ord, gjør positive handlinger,
og det positive gror"


Så hva blir mitt nyttårsforsett/ønske mon tro?, vel, det er nok å fortsette å leve i 2012 slik jeg gjorde i 2011, ha raushet med de jeg har rundt meg, og forståelse for det man ikke alltid forstår. Kobling

10 kommentarer:

Livy sa...

Riktig godt nytt år!!

Gratulerer så mye! Jeg vil gjerne være med vet du :-)

Jeg har ikke noen forsett, men et motto; lev hver dag som den siste ;-) Håper det teller ;-)

Ønsker deg en super start på det nye året!! Stor klem fra Livy

Ps; jeg er spent på om det ble perfect home gran??

Elin sa...

Gratulerer med 50 000!

Jeg fortalte min kjære i går at mitt nyttårsforsett var å kysse mye oftere! Oftere og lengre :p Så får vi se om han setter pris på det da!

Godt nytt år til deg også :)

mo9ca sa...

Godt nyttår snuppa!!

Jeg har ingen nyttårsforsett, men ett nyttårsønske; og det er at året 2012 blir mindre actionfylt enn det forrige år var.
Føler liksom at jeg har fylt opp actionkvoten for flere år nå....
OG så ønsker jeg meg flere papirkreativitetsøyeblikk enn det 2011 bragte på bordet...
Og god helse selvsagt... :)

Ellers så ønsker jeg DERE også ett fantastisk nytt år!! Og grattis med 50tusen!! Stas!!!

Klem klem!!

Hege sa...

Godt nytt år!

Jeg har ikke et nyttårsforsett, men et ønske og et håp...

Jeg håper at tiden strekker bedre til i året som kommer...

kanskje det kan medføre mer scrapping også...

Ellers har jeg som motto at "alt er mulig, det umulige tar bare litt lengre tid"

Lillemusmei sa...

Jeg skal bli flinkere til å si nei til ting jeg ikke har lyst til, og heller prioritere ting som gjør meg glad. Litt mindre "flink-pike" rett og slett :)

Renates hjørne sa...

Gratulerer med 50 000!
Mitt forsett er i år, etter 1,5år med treningspause og begynne å trene igjen. Minst 5ganger skal jeg være innom treningsstudioet i mnd, helst mer. Jeg vil også prøve meg på 50LO'er:)

Linda sa...

Gratulerer med 50.000, og et kjempegodt nyttår til deg og dine!

Mitt nyttårsforsett tror jeg må bli å bli flinkere til å fordele tida mi.

Og så håper jeg vi i år kommer i gang med utbyggingen av huset;)

Håper vi får scrappet litt sammen også, i 2012:D

Klem

Mona sa...

Gratulerer :o)

Mitt nyttårsforsett i år, er å ikke ha noe nyttårsforsett. Hvert år blir det snakk om det samme, trene mer, spise sunnere, slanking osv.
Så jeg vil starte 2012 uten noen form for løfter eller fortsett.

"Ta livet som det faller seg,
ja ta det som det faller seg.
Gi blaffen i bekymringer og strev!"

Gry sa...

Først vil eg takke for en fantastisk nyttårsaften sammen med dere. Vi har det alltid så greit sammen med dere. Ønsker dere alt godt for det nye året som kommer....å nyttårsforsettet mitt/vårt... det vett du jo :)

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gratulerer så masse - og GODT NYTT ÅR! :D

Så fint julekort dere hadde, det er lettvint å bestille når en trenger så mange. ;))

Håper dere får et fint 2012 ♥