mandag 9. januar 2012

Mens vi venter....

....ja, jeg har mye å vente på..... :o)
-og det er igrunn veldig dårlig av meg å ha, for jeg er elendig dårlig på å vente....hehe...

MEN, tålmodighet er noe man må smøre seg med, så da skal jeg anskaffe meg ei tupe med litt ekstra mye av det!

En litt "gammel" LO, og et "gammelt" bilde av ei snuppe som den gang da for 3 år siden ble 5 år....hjelpe meg heller så fort tiden går altså, -og ja, jeg gjentar og gjentar nok den setningen men den er jo så sann...


Ha en fin fin dag alle sammen (-jeg vet at jeg skal fortsatt ha en fin dag, tross i at jeg tilbringer endel tid på vaskerommet i dag for klesvasken fikk pause i hele helgen...hehe..)

2 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Magnetstang til vasken: http://www.reenbergs.dk/nn/produkter/magnetisk-klutstang-i-stal.html

Min er kjøpt hos Kitch'n :)

T

Vibeke / Mammas Hus sa...

Takk for fine ord om kjøkkenet! :D