tirsdag 3. januar 2012

I påvente av noe nytt....

...så blir det noe "gammelt"....


- det å scrappe sitter langt inne for tiden, merkelig nok så synes jeg vel egentlig det er kjedelig......*hjeeeelp*..... -finn de mennene med hvite trøyer og få meg lagt inn.....

Vel, det er vel hva man kaller for scrappetørke, men nå har jeg hatt fri hele desember fra scrappingen, og når jeg omsider fikk ryddet kontoret i går, satt meg ned i dag og skulle scrappe, så opplever jeg at jeg kjeder meg, finner ikke utav det, elter meg bare rundt og glemmer det jeg har tenkt det ene øyeblikket og ingenting stemmer...... blæhrk liksom... Jaja, vet det er ei overgang, men *gjeeeesp* hvor lenge varer den mon tro? Gi meg styrke, jeg har ingen tålmodighet til slikt jeg...hehe....

Har du et superdupertips til meg hvordan jeg skal enkelt "snapp'e out of it" ?

5 kommentarer:

MonaV sa...

Dårlig med tips fra meg, jeg finner heller ikke helt gløden. Og den har vært borte en stund. Scrappet en LO her om dagen, og da syns jeg det var gøy. Får bare vente og se om det varer.
Lysten kommer nok tilbake til deg også Elisabeth. Det håper jeg da inderlig:)

Ha en koselig kveld!

Maya sa...

Nei så kjipt! Scrappelysten kommer sikkert tilbake. Men hva med et lite kurs, treff eller prøve noe helt nytt eller bare kjøpe et par nye ting, så kanskje inspirasjonen dukker opp. Eller trenger du en utfordring å bryne deg på? Finn frem 10 av dine favorittbilder fra 2011 og lag et lite minialbum... Her finner du masser av inspirasjon på enkle minialbum http://laurescrap.over-blog.com/categorie-10505970.html
Eller kanskje du bare trenger en pause - rydd et skap og finn ut at det er mye kjedeligere enn å scrapp ;)
Lykke til! ;) Og tusen takk for hyggelige kommentarer i bloggen min!

marit sa...

Ordner seg nok på lørdag skal du se;)
Vi må jo få deg frisk igjen;)

Blåmeis sa...

Scrappetørke er noe herk! Ta fram noen gamle scrappeblader, sett deg i godstolen med en kopp te og papir og blyant. Noter det som kommer dalende av gode ideer, gamle historier og nyttige tips. Eller ta med deg ungen på fotoshoot. Nye bilder hjelper ofte. Lykke til!

Bente Fagerberg sa...

Scrappetörke er ikke noe å ha!! Jeg föler at jeg bare MÅ scrappe likevel og da blir det jo dårlig såklart!! Men jeg synes at det hjelper meg åbli sugen på scrapping og i allefall lage noe som blir bedre enn det senesdte dårlige...maker det noe sens...? :-)
Håper lysten kommer tillbake for da er det så mye morsommere!!