mandag 30. januar 2012

gutterom og senger...



gutterom er guttrom ...såpass har jeg fått med meg...trodde ei stund at jenter hadde mye dill men der tok jeg feil gitt. Vel, jeg husker at jeg lovet noen å vise sengene til guttene, men husker ikke helt hvem til....kremt .

Laget ved hjelp av IKEA kommoder, sengebunn, sokkelfront og benkeplate... Litt forskjellig løsning mtp hyllene pga veggene.....men det funker så kongebra. Under madrassene er det også litt oppbevaring siden kommoden ikke er like dype som madrassene ....genialt praktisk.....

Nå leter og planlegger vi for å få skrivepulter på disse rommene.....noen som vet om noe genialt og praktisk......hyl gjerne ut....

3 kommentarer:

Maya sa...

Så flotte senger! Har hatt noe lignende selv en gang og det er helt genialt! På et lite soverom satt vi opp et sånt Ikea klappbord som henger på veggen til pult.(malte det) Så var det bare å slå det ned når det trengtes lekeplass. Så henger man en stang over med sånne små "bøtter" til fargeblyanter etc. Lykke til!

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så kjempesmart! :D Noe å ta med seg videre til etterhvert.... ;)

Håper dere får en fin uke!

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Oi, det var jo supersmart da. Den varianten har jeg ikke sett før. Håper gutta boys ikke ramler ut da hehe. Det hadde Tobias garantert gjort hehe;). Fin(e)(?) gutterom;).

Klappbord til å henge på veggen hørtes ikke dumt ut det. Så tar det ikke så mye plass når det ikke er i bruk. OM det er liten plass på rommet da selvfølgelig;)).

Klem fra meg