mandag 16. januar 2012

Dagene flyr avsted

Jo, kjenner at døgnet skulle gjerne hatt flere timer, og med de timene skulle det ha obligatorisk fulgt med mere overskudd....hehe..men slikt skjer vel neppe...

Så, vel ja, faktisk noen ganger jeg er sååååå på hell i form av blogging, scrapping og oppdatering at jeg vurderer å legge bloggen litt på is.......hmmmm, men forhåpentligvis er alt bare ei overgang på ei mellomgang..... ;o)

En "gammel" LO av to litt mindre gamle gutter som løste problemet det var å ha en do, men å begge måtte på do samtidig


Historien er at jeg hørte fnising og latter på badet, og kameraet lå like bak meg i trappa....erfaringene mine tilsier at der det er slik fnising, der er det noe som skjer......og ganske riktig, jeg tok hodet inn på badet, og der satt de og sa begge i kor når de så meg "mamma, vi tisser i kryss"...........hehe

Ha en fin fin dag du også da, med eller uten kryss..... ;o)

3 kommentarer:

Beatemor sa...

Hehe - for et artig bilde. Positivt at de er løsningsorienterte da :-)

Fru Langstrømpe sa...

Herlig å gå dokumentert slike gøye hendelser!

Hege sa...

Herlig!
Morsom historie