tirsdag 10. januar 2012

Blogging er inspirerende...

...og det finnes jo mengder ting mang kan blogge om, slikt som interiør, scrapping....-ehm finnes det mere??..hihi
vel, på en liten bloggrunde nå i dag fant jeg en blogg om IKEA-make-overs...... jøjjemeg så genialt!! Selv er jeg veldig glad i IKEA og dems muligheter for å mix-max med tingene, men du verden så kreative folk har vært her i denne bloggen....
-og faktisk, jeg har også hacket IKEA ved hjelp av MALM kommoder fått 2 stk barnesenger...-GENIALT!!! -tror kanske jeg må blogge de snart da... hehe

-har du hacket IKEA-møblene? hva og hvordan?

3 kommentarer:

Livy sa...

LIKER!!
Du MÅ vise bildene av barnesengene! Jeg gleder meg kjenner jeg!

Ha en fin dag Elisabeth! Klem fra Livy

Christine; -små gleder sa...

Eg er og veldig nysgjerrig på sengane! Gler meg til å sjå;)

Ha ein fine tirsdag! klem Christine :)

frulangstrompe sa...

Ja, denne var fin! Digger også IKEA og har mange møbler og tingtang derfra, noen ganger leker jeg med tanken på å piffe noe av det opp....her var det jo mange tips! Er godt i gang med oppgaven fra deg!