mandag 5. desember 2011

Tiden går fort....

I går hadde vi jo alt 2. søndag i advent, og før man nå vet ordet av det så er det visj-vasj og godt nyttår... :o) men det liker vi jo...

et lite bilde av advenstaken våres, som egentlig i flere år har ventet på å få seg noen mansjetter, men jeg finner ingen som "roper navnet vårt på"...hihi

I går, ja, da var det jo til og med første snøfall, og ungene ble helt i ekstase, så det var på med støvler i full fart og ut for å fange snøfnuggene.....man må jo nyte slike dager for fullt!


Kjøpte for en tid siden et veggord men så var det jo "alt for stort" til der det var tenkt å være, så etter noen runder med meg selv fant vi ut at det igrunn passet perfekt i tv-stua vår...så da er det en liten sniktitt inn dit også :o)

-Family, where life begins and love never ends-

1 kommentar:

linn kr/sykepleier sa...

Hadde en lysestake uten manskjetter vi og, endte med at jeg kjøpte ny istedet. ;)

Likte det veggordet ditt. Må vel bare bestille jeg og. Ønsker meg: "Home is where the heart is!". :D