fredag 9. desember 2011

Kjøkkenet er husets ♥

vel, noen ganger er det slik at "hardisken min" er overloaded, og da er det kjekt å ha en plass hvor all informasjon kan samles om hvem-som- skal- hvor- når- og- hvem- med.... Disse tavlene har jeg enkelt kjøpt på Europris, (den øverste er orginal, den nederste er to stk som jeg har montert til 1), tok bilder av ungene, printet ut og laminerte og festet på hver sin tavle.... Fått en veldig sentral plass på kjøkkenet også.


Foreløpig deler guttene en, siden de igrunn ofte gjør det samme, og på den måten kan jeg "holde rede på hvor mannen er til enhver tid"....-vel, misforstå meg rett, men i fotball-sesongen så aner jeg sjeldent hvor han flakser fra dag til dag siden han dømmer fotball....hihi...
Siste tilskudd til "info-veggen" er disse -kortene- til å skrive med kritt-penn hva middagsplanen er.... og vel, det er rett og slett like genialt som det ser ut til... :o) Victoria elsker å lese hva middagene skal være og vi skriver opp litt fra alles ønsker (så sant det ikke er heeeeeelt galskap)... Ellers har vi også tre magnet tavler som mye av ymse lapper og tegninger blir festet på.....kjøkkenet er virkelig husets hjerte hos oss....


Ellers slår det meg at jeg faktisk ønsker meg veeeeeeldig et lite folie-trykk av nettopp overskriften, *hint-hint-til-nissen* og det vil jeg ha mellom benk og skap på denne veggen her en plass- rett frem...

Rart å tenke på at før vi bygde ut huset, så var det her inne altså spiseplass og kjøkken.....nå er det baaaaare kjøkken... og platetoppen med 5 kokesoner, den er jeg virkelig virkelig glad i, for ikke å snakke om det "sable store kjøleskapet" som det ofte blir referert til....ville ikke vært det foruten.. :o)

3 kommentarer:

Anno 2009 Hjem og sånt sa...

Smart system. Vi har en aktivitetskalender vi da, men ser jo at det ikke alltid er plass til å skrive ned alt. Systemet ditt virket jo veldig systematisk ov oversiktlig synes jeg. Flott kjøkken dere har forresten;).

Klem fra Østlandet

Sol sa...

Superfint kjøkken, ble helt forelska jeg! Og tavlesystemet ditt er jo kjempesmart, tror nesten jeg må la meg inspirere litt her kjenner jeg :)

Hilsen Aerinn fra juleglede.net ;)

torisve sa...

Så fint kjøkken!!