tirsdag 13. desember 2011

En liten tur inn i spisestuen vår...

I totalt fravær/lyst/ork/gidd/initiativ til scrapping, så koser jeg meg heller med jula og pyntingen her hjemme.....og enten ville det blitt null innlegg, eller så blir det heller en liten rundtur i huset her....så da ser du jo hva som er....

Denne gangen er det spisestuen vår som står for tur, den ble bygd i 2009, da vi bygde ut litt på huset.... Her ser du rett fra spisestuen og inn på kjøkkenet

Selve spiseplassen våres, "lille-tv'n" blir mye brukt til barnetv og slik for ungene

Videre fra denne tapetserte veggen har vi denne delen, hvor vi egentlig har funnet ut at vi vil ha en liten seksjon i tillegg på kjøkkeninnredningen.....så plutselig en gang en dag har vi supplert med litt ekstra skap og skuffer der....

Denne hylla lagde mannen til meg på "gefylen" siden jeg ikke fant ei noe sted som var slik jeg ville, så da tenkte han litt, og så var hylla i boks....elsker den

og til slutt den andre veggen ....da har vi hatt en 360 graders omvisning i spise/tv-stue delen av huset vårt også....

(og jammen meg, så ser jeg en alvin og gjengen figur i vinduskarmen...hihi)

3 kommentarer:

Bodil sa...

Så smart med gjennomsiktig plastduk oppå den vanlige duken :)

banglamarie sa...

så fint dere har det :)

Kristin sa...

Så koselig med julepyntet spisestue! Må innrømme at vi selv har julepyntet hele huset vårt, kun juletreet som gjenstår. :)