mandag 7. november 2011

leke sammen - LO

Heldigvis er de to snart 5 år gamle tvillingene våres bestevenner 97% av tiden, og leker utrolig flott sammen! *bank-i-bordet*

Her er en LO av de når de leker sammen en formiddag de har fri fra barnehagen. De dagene de har fri (mandag&fredager) da koser vi oss maximalt og leken går fra morgen til kveld.... til neste år er det jo slutt.....for da begynner de jo på skolen....yaiks...tiden flyr avsted.

Postmann pat er her blitt erstattet med buss-sjåføren til LittlePeople, og det ser ut til at det er en blindpassasjer på taket....hihi....kanskje postbilen er stjålet?....aldri godt å si når disse to setter igang og leker.... :o)
-LO'en er laget til stafetten på scrapping.no sine sider.....og jeg kjenner at med stafettbidrag, og x antall bursdagsfeiringer, baking, rydding, vasking etc, så har jeg visst nok ikke fritidsproblem i alle fall...hihi

TUSEN ♥lig takk for alle koselige kommentarer....det varmer nå som kulda har tatt et lite streif innover sørlandet i dag.. :o)

så er det jo give-away tid! Jeg har ei dame jeg kjenner, vil faktisk få lov å kalle henne for ei venninne, for vi kan ha laaaaaaange samtaler om det meste...hihi... Og denne dama kan strikke, hekle og you-name-it, det meste, og jeg skulle vel strengt tatt egentlig hatt tid til å gått i lære der i høst, men det gikk tiden av sted for fort til at ble noe av..... Fru Langstrømpe feirer nå at hun runder 10.000 besøk med å gi bort ett par tovet votter....og tro meg, disse vottene er GULL verdt, hele familien har slike her, og ja, jeg vil gjerne har flere... :o)


Sist men ikke minst så må jeg bare vise dere en herlig-herlig blogg-candy, som jeg absolutt vil vinne.....hihi.... Den er på en juleblogg som heter
Juleglede

9 kommentarer:

Scrappegal sørlending sa...

Så herlig guttete og leken LO! :) Flott med cluster, og flyet som flyr avsted oppe i hjørnet!

Wow, er de 5 år allerede!!! hehe, tia flyr ja!

Beatemor sa...

Flott Lo og tøffe detaljer :-)

Fru Langstrømpe sa...

Med alt vi vet om hverandre så må vi da kalles venninner...tjihi....varm om hjertet av dine gode ord, Snuppa!

Hege sa...

Kjempeflott LO! Liker veldig godt detlajene dine. Og som vanlig, flott med tekst.

Catrine sa...

Kjempetøff LO! Så herlige farger og så mange detaljer! Og 5 år allerede da! Har skolegutter til neste høst du da! Synes da ikke det er så lenge siden de var små. ;)

Ha en fin kveld! Klem

marit sa...

Kul lo! Disse gutte sidene er jo alltid kule... Men det var jo ingen bombe;)
Ha en fin dag i dag og gratulere til Victoria med dagen!

Line sa...

Herlig :) Ikke noe som er bedre enn søskenkjærlighet <3

Hege sa...

Heia!
Tusen takk for koselig hilsen i bloggen min. Og du oppskriften er ganske enkel den; 5 måltider om dagen, 4 med brød og en middag. Masse grønnsaker, masse vann, ikke sukker og lite fett i tillegg til litt mosjon. Og man må være passe sta for å holde på over en ganske lang periode. Men tanken er jo at dette blir måten å leve på da.
Men du, er det virkelig 5 år siden tvillingene ble født?? Wow, som tiden flyr du! Og en ting til, jeg har egentlig lagt opp å scrappe Lo`er, lager bare kort. Men jeg kjenner det kribler i scrappefingrene når jeg ser Lo`ene dine. Jeg er veldig fan av stilen din jeg. Liker de rene fine sidene dine jeg!
Ha en fortsatt superduper onsdag!
Klem

mette sa...

Kjempefin gutteside med tøffe detaljer. Alltid gøy å se det fine du skaper:))