fredag 18. november 2011

Happy birthday to us :o)

November er liksom bursdagsmåneden her i huset.

Det hele starter med Victoria som ble 8 år den 8.november, og 2 selskaper ble det for henne også. Deriblant et Pink and Sweet selskap hvor bordet var dekket for en "dronning" og hun var så STOLT! Det er gøy å stelle istand til selskap når gleden er så stor.....



I dag er det atter klart for ny feiring... Vi har to gutter som blir 5 år i dag... tiden siden de ble født har gått uendelig fort, og jeg tør nesten si -dobbelt så fort med dobbel glede! Herlige småtroll som var så spente at de tidlig krøp inn i samme seng og ventet på at resten av huset skulle våkne for å komme med pakker på senga......


OG, to gutter= 2 kaker.... en ville ha racerbil (Fredrik) og den andre(William) ville ha fotballkake.... vel, så tenkt så gjort... Dog, det er intet Cake-boss eller Cacas effekter og stil over de, så klapper jeg meg på skuldra og sier "selvgjort er velgjort" og jeg tror guttene blir fornøyde ved avdukingen i ettermiddag når selskapet er...


Neste helg er det min tur til å ha bursdag, men det snakker vi ikke så høyt om, men som dere skjønner, vi har 4 bursdager i November, og i morgen skal vi ha STORT familie selskap også! Så på 11 dager og 4 selskaper.....-da er det godt å vite at det er et helt år til neste gang...hihi

ha en fin fin fredag og helg alle som en !

2 kommentarer:

Bente Fagerberg sa...

Virker som de har blitt skikkelig feiret ja. Så söte bilder du viser.
Kakene må kanskje ikke väre gjort av cake boss, men disse av mamma boss ser urlekre ut synes da jeg! Du er jammen flink!!!
Gratulere med overstått till gullungene. (Min minste hade den 6:e november og det er en SÅNN måned her også!)

Ania sa...

Wow, 11 feiringer..hehe..litt å henge fingrene i denne måneden, ja. Og så store alle er blitt! :)