onsdag 9. november 2011

enda en LO fra meg

det går dog unna når man "må" scrappe til stafetten, men jeg kjenner at mellom bursdags-slagene og "må-må" så daffer jeg litt av......for her står det nemlig ikke på alternativene til å fylle dagene....
MEN, dog om jeg ikke vinner konkurransen, så vinner jeg en ny LO i ungenes album hver gang jeg løser en oppgave!! hurra-hurra!

En LO av William som for første gang prøver seg på noe han fant liggende utenfor.... Han visste tydeligvis hvordan man skulle bruke det og hva det het......Bildene er fra mai 2010..... og bokstavene på "skiltet" er gamle-gamle-gamle....husker jeg kjøpte de en gang i 2004...hihi...men kunne godt fått tak i flere av disse...hihi...

Tusen takk for stemmene til stafetten.... alle munner drar, og med dette bidraget havnet jeg på en 3. plass... :o)
Pebblesen med tekst er fra KrisinL og giraffen er fra Line

og forresten, som den jule-o-manen jeg er, her er dagens lotto tall

16 dager til 1. søndag i advent
20 dager til 1. desember
43 dager til julaften

2 kommentarer:

Tonje sa...

Åh, denne var flott! Man får bruk for gamle ting til slutt, jeg sparer også på alt mulig *hehe*

Kristin sa...

Så utrolig kul LO og moro at du igjen har brukt pebble fra meg!

Takk for bidraget!