mandag 14. november 2011

Desember 2010, it's the most wonderful time of the year

Jeg bare MÅÅÅ jo ha sangen også da... It really is the most wonderful time of the year

Jeg kjenner jeg virkelig gleder meg til å ta fatt på desember måned og alt som innebærer kos-kos-kos og litt mer kos! slik som denne LO'en jeg lagde til en av stafettoppgavene.....med herlig inspirasjon fra en oppgave fra Anonyme scrappere i bakhodet for temaet jeg valgte :o)

Tusen takk for stemmene til denne, havnet på en 2.plass til slutt :o) peppbles både fra Line og Kristin sine freebie's

Men, før jeg kan ta helt fatt på julen og juleforberedelsene, er det siste rest av bursdager som skal feires......og det er nå til helgen :o)

Ha en finfin mandag alle som en! I dag har vi hjemmedag-jeg og guttene, og vi har satt en brød deig, og skal nå snart ut og gi fuglene litt mer mat.....-de trenger det jo de også... :o)

8 kommentarer:

Kristin sa...

Denne var utrolig lekker altså! Knallfint pyntet!

Maya sa...

Å det oser julestemning av denne! Superfin "Desember-skrift" og likte den hyssingen som slynger seg over LO'n. Du er ikke alene om å glede deg til desember :)

Hege sa...

Åååh... jeg elsker slike LOer. Mange bilder, tekst og nydelig julestemning!!

marit sa...

Hærlig som alltid, oser jul! Søt med blondene i kanten...
Artig med første lo i utfordringa vår! Takk for at du deltar hos AS!
Klem!

Fru Langstrømpe sa...

Jepp, du fikk meg i julestemning. Nå stritter jeg ikke imot lenger heller, nå får den bare strømme på! Kjempegod stemning på den LO en altså, med andre ord!

Merete/Scrappeguri sa...

Åååh så flott en LO! Lekkre detaljer og bilder1
Takk for at du deltar inne hos AS!
Merete

Stine sa...

Denne var helt nydelig! Også er jeg utrolig imponert over hvor mange bilder du har fått med på en LO!!

Tusen takk for flott bidrag til utfordringen vår hos Anonyme Scrappere!

Klem Stine :-)

Stine Johannessen sa...

Du må være tidenes julefrue♥
Kjenner jeg er litt tidlig ute med ting i år... Sitter med julekortene og venter på at kalenderen viser noe med jul så disse kan bli postet.