fredag 25. november 2011

Bronsje medalje :o) ♥ + litt annet

-tenk å få så koselig en start på helga da!
Fant akkurat ut at jeg var bronsjemedalist hos Anonyme scrapperes utfordring #32 og det med LO'en fra julen 2010 . Det "artige" her er at jeg har jo så klart brukt finale-alfabetet til QK, og jeg har brukt et chenille-ark til bokstavene som jeg kjøpte for x antall år siden....noen ting er alltid kjekt å dra frem fra glemselen :o)



Nesebakken feirer 400 innlegg, og dette er absolutt en blogg verdt en tur innom...



Første adventhelgen står for døren og alle hjerter gleder seg virkelig!!

I dag skal vi kose oss, pynte litt, og kose oss.
I morgen skal vi i bursdagsfeiring til ei venninne, og alle skal kle seg ut som noe som starter på P.....hihi..... (og jeg har også bursdag da....hihi)
På søndag er det vel duket for julegrantenning i byen.....altså, myyyye å glede seg til med andre ord :o)

2 kommentarer:

Stine Johannessen sa...

Grattis! Vel fortjent som vanlig♥

Koselig at du kastet deg med! Med din vinnerlykke tipper jeg det blir en liten pakke i posten til deg også :)

PS: Har sabla lyst til å se hvordan det ble på soverommet altså...

Stine Johannessen sa...

GRATTIS MED DAGEN!!!!