tirsdag 11. oktober 2011

Scraplift fra Bømlo-treff

Ja, denne orginalen var kul å arbeide med, en av oppgavene var å lifte en LO tilsvarende min da...(orginalen har jeg ikke desverre og vet ikke hvems det var heller)

igjen har jeg brukt pebbles-tekst laget av KristinKobling
Her har jeg klæsha, grisa, og lekt fra det ene til det andre...artig resultat å ha en sånn "rotete" LO til et slikt tema også da...hihi

Begynt å innse at gutterom- er og blir gutterom og at det er bare sånn med den saken...hihi

10 kommentarer:

marit sa...

Kjempe tøff! Må si jeg likte din bedre enn min, hihi

~Isabell~ sa...

Denne ble jo råkul, digger bokstavene i tittelen din:-D

mette sa...

Veldig flott den ble, Elisabeth, Kule detaljer,

Randi Elisabeth sa...

Herlig:) Liker alt det hvite sammen med grønnfargen, de store ringene og detaljene, teksten:) Me like:)))

Kristin sa...

Å, se her ja! Utrolig morsomt å se dem i bruk altså, skikkelig stas!

Anonym sa...

Hei og takk for hyggelig hilsen! Sweetend condensed milk tror jeg best kan sammenlignes med Viking-melk (på boks) i norge. Mulig den er litt søtere her, men det er i alle fall det jeg har brukt som erstatning før jeg flyttet hit... ;) Smineset

Beatemor sa...

Hehe- jenterommene er ikke så mye bedre de heller. Spesielt når de kommer i tenårene... Kul Lo!

Kristin sa...

Ville bare tipse deg om denne:
http://kristinslilleblogg.blogspot.com/2011/10/konkurranse-bruk-av-mine-freebie.html

Fru Langstrømpe sa...

Jeg skjønner ikke hva du snakker om....gutterom....? det ser da helt likt ut på eldstedattera sitt rom.....og på hobbyrommet.....eh...mitt....hmmm...som mor så datter eller?

Catrine sa...

Så stilig!
Kule farger og detaljer! :)