mandag 3. oktober 2011

Påske-LO, dog det er høst....

En av fordelene med å ikke scrappe kronologisk er at man til enhver tid har bilder til ethvert humør. Her for litt siden fikk jeg det for meg at jeg ville scrappe litt vår/påske, og så tenkt-så gjort!
Jeg fikk et creating keesakes blad i posten og der var det bare en LO som ropte etter å ose fra seg inspirasjon i bøtter og spann...... Jeg simpelten elsker de bladene der jeg, stilmessig tiltaler de meg mye! Nå går snart abbonementet mitt ut ....igjen....hmmmm...

Vel, her er LO'en i alle fall.


I helgen har jeg vært med gode venninner til Bømlo for å delta på Scrappevaken som arrangereres 2 ganger i året der. 84 damer samlet i en gymsal for å scrappe, det er bare helmax kos det....lite søvn og mye scrapp og skravling.....og ikke minst, mange gode minner og latterkick :o)

12 kommentarer:

marit sa...

Takk for en flott tur!Scrappe en dag snart? Hihi...
Lekker lo!

marit sa...

Takk for en flott tur!Scrappe en dag snart? Hihi...
Lekker lo!

Spruddle sa...

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min!

Kjempefin lo du har laget her, fargene passet alldesles utmerket sammen. Og som vanlig er du utrolig god på journaling, verdifullt for ungene senere :)

mette sa...

Super påske lo. Flotte bilder og farger. Journaling er du super på:))

Tonje sa...

Nydelig LO! Likte kombinasjonen av mønsterpapir, og oppsettet, og... Tror jeg må scraplifte denne :)) Jeg så lenger ned i bloggen din at du spurte om hvordan man får hjerter i bloggen, om du ikke har fått svar på det enda, så bruker jeg bare å finne et hjerte (f.eks. på facebook el. i en annen blogg), og copy-paste.

Aquarell sa...

Kjempeflott LO! Digger oppsettet, tror den må liftes en dag. :)

Inger sa...

Herlig oppsett:)
Og så må jeg jo skryte av alt du får skrevet ned på en LO igjen.....jeg har mange tanker om hva jeg skal skrive inni hodet jeg, men når jeg skal formulere det på papir så blir det liksom ikke like bra.... ;) Mitt abonnement på CK går visst også ut nå, så må virdere å forlenge abonnementet;) Ha ei strålende uke!

Fru Langstrømpe sa...

Tenker du har kost deg....ser det har gitt inspirasjon, ja! Sove litt i dag da?

Synnøve sa...

Fiiin layout!
Og for en journaling!!! WOW!
Det er så kjekt på treff altså, kan leve lenge på en slik helg.
Klem

Beatemor sa...

Flott Lo og herlig oppsett. Å være på treff er jo bare såå kjekt og givende (selv om man kan kjenne at det henger i et par dager etterpå :-) )

Hege sa...

Så herlig denne var!
Elsker oppsettet og all teksten. Nydelig fargebruk også...
Og ja, så deilig å kunne scrappe påske, selv om det er høst!

Og en til som har vært på Bømlo på treff... skjønner ikke at jeg ikke har fått med meg at det er treff der altså...

Hilde/Scoobie sa...

Stilig design - ingeniøren i meg bifaller alt som er rett og lineært,så denne gikke rett hjem hos meg *lol*