søndag 9. oktober 2011

et helt typisk smil....

Scrapperiket har en utfordring gående med at man skal bruke sirkler.... vel, så er det da gjort til gangs her på denne LO'en.... tilgi meg for at bildet nok kunne vært "friskere" i fargene, og at det hvite ikke skal se ut som vanilla-bazzill, men akk sann, ting-tar-tid noen ganger...hehe

Jeg har fått helt dilla på selvlagde pebbles, (slik som flere med meg) og KristinL har til denne vært så hjertegod å laget de to med norsk tekst..... digg-digger de rett og slett så takk til deg Kristin :o)

NÅ er det deilig høst her på sørlandet, og i går fikk jeg tatt med ungene på tur og fikk knipsa hundrevis av herlige bilder i høstbladene.......hurra-hurra!

Vel, i dag skal vi i bursdag senere, og før det, MÅ vi henge ut fugle-mat-stasjonen til småfuglene for vinteren... :)

6 kommentarer:

Kristin sa...

Å, så herlig å se mine tekster i bruk, det er skikkelig stas!

Kjempeflott LO du har laget altså!

Jonna sa...

Nydelig LO med herlig bruk av sirkler. Og jeg har også oppdaget disse pebbles'ene ;-)

marit sa...

Lekker, lekker!
Så tøfft med banneren eller hva det kalles under bildet. Kjempe kult!
Gleder meg til neste søndag, da blir det nok enda fler høstbilder. Krysser fingrene for været:)

Fru Langstrømpe sa...

å der sa du noe.....fuglene....ikke glem småfuglene!
Fin LO, jeg skjønner jo fremdeles ikke hva alt betyr, men fint var det!

Beatemor sa...

Flott Lo Elisabeth. Synes også de tekstene til Kristin er nydelige. Har skrevet de ut jeg også - og så har jeg tenkt å begynne å bruke de i kveld på årets julekort :-)

Linda sa...

Kjempelekker LO du har laget! Og knallflott bilde!

Digger at du har klart å få med så mange sirkler:)

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

Linda