torsdag 20. oktober 2011

ai ai ai, long time-no see

Ting skjer i et hus med 3 barn som gjør at man ikke alltid får like mye tid til blogging. Det vil verken si at man ikke bruker tid på kontor eller med familien, men nedprioriteringer trengs da.....

Men, jeg kan jo fortelle at vi nyter tiden fremover, 2 gutter som er VELDIG spente på sin 5 års dag som vi sakte men sikkert forbereder, og ei jente som er veldig giret på sin 8 års dag....som også nøye blir planlagt....

Tidligere i høst lagde jeg noen bordkort til et 50 års jubileum, høst var tema, så da ble det blåst litt støv av QK diesene og slik ble bordkortene


Ser at jeg nok burde kunne ha redigert bildet litt....meeeen, ting tar tid når man bare skal kjapt innpå og si at - hei, jeg lever..hehe....

Og ja, gledelig gøy, jeg er med på scrappestafetten hos scrapping.no nå i noen uker fremover.....DET er lenge siden jeg har deltatt på en slik en, og du verden så gøy det skal fortsette å bli....mange "gamle" scrappere også som er med denne gangen.....juhuuu!

7 kommentarer:

Catrine sa...

Fine bordkort!
Kjenner til det med travelhet og ting som skjer og tiden som går. ;)
Lykke til med all planleggingen - halve kosen (minst det!
Og moro med scrappestafett. Jeg følger litt med på sidelinjen, men angrer litt på at jeg ikke fulgte med og fikk hengt på. Hadde trengt et lite scrappedytt.

Ha en flott torsdag! Klem

Maggie sa...

Så fine disse bordkortene er! Herlige høstblader :)

Torill sa...

Nå er det lenge siden jeg har vært inne her hos deg, Elisabeth! Og så mye lekkert du har laget! Digger de LOene med Colorblocking og flott tekst!!! DIGG!
Håper du har det bra, og ha en fortsatt god høst!!

marit sa...

Ja, vi lever nok... Lite aktivitet hos meg og, men sånn er det jo bare....
Kjempe lekre de ble, allikavel enkle:) Du er god!

Fru Langstrømpe sa...

Tenker de bordkortene gjorde susen....kjempefine!

Livy sa...

Hei Elisabeth!
Fint med et bloginnlegg fra deg! Så koselig med bursdagsplanlegging :-) Flotte bordkort også!

Masse lykke til med scrappestafetten :-) Lenge siden jeg har scrappet nå - håper på å få tid til litt scrappings etterhvert!

Ønsker deg en strålende helg ♥ Klem fra Livy

Aquarell sa...

Kjempefine bordkort. :)