mandag 24. oktober 2011

25.5.09

Første bidrag til scrappetstafetten på scrapping.no er vel over, og oppgave to er allerede godt påbegynt.
Er kjekt med slike puff i baken til å få unnagjort litt bilder, dog jeg tror neppe jeg blir ajour med det første anyway...hehe....

Her har vi William, noen år og måneder tilbake i tid, sprøtt hvor fort tiden går.....Jeg har faktisk vært i garnboksen min, og funnet brunt ullgarn som jeg har brodert sirklene med.....-gir en knallkul effekt istedet for "bare" sytråd og broderigarn....


Og så, kjære dere, ser det ut til at pga deres herlighet og besøkslyst, at vi er på vei til å runde et stort rundt tall, og jeg ikke bare tror, jeg vet at det er noe som jeg har tenkt å markere, så kanskje-hvem vet, blir det en ekstra julegave på noen?...... Jeg holder i alle fall på med en candy, passer ti alle som liker å pusle med papir og lim..... :o)

TAKK for alle kommentarer, det både gleder og inspirerer, DET skal du bare vite!
-Ha en fin fin mandag videre, du og alle dine herligheter..

7 kommentarer:

Linda sa...

Denne LOen er så lekker! Digger de små hintene av blått, og mistingen, og tekstsirkelen og og og.. Knall! :)

Tonje sa...

Kjempeflott LO, likte godt sirklene og fargekombinasjonen :) Flott løsning på skissa! Ha en fin mandag :)

Ann Kristin sa...

Denne Lo'en ble jo bare så flott!! Stilig med sirklene, både trådene og tekst :) Stafett er gøy! Og neste oppgave skal vi vinne!! hehe ;)

Fru Langstrømpe sa...

Det gav en kjempefin effekt med det ullgarnet......litt røfft liksom! Enkelt og fint! Me like! Snart 50 000..... Du store mi ti!

Jonna sa...

Herlig oppsett på denne LO'en, og nydelig bilde!

mette sa...

Så flott det ble med ulltråden:)) Og lo'en er kjempeherlig. Digger oppsettet.

marit sa...

Kjempe tøff lo! Gøy med stafett!
Alltid klar for candy vettu;)