fredag 16. september 2011

Splæsh utfordring # 11

Papirdokkene har en genial utfordring nå..... splæsh og klæsh -sånn bokstavelig talt.... me like!

Og det endelige resultatet av min splæsh'ing ble denne LO'en, hvor jeg dristet meg til å "eksperimentere" litt med spruten på misten til å ikke sprute, men mer "splæshe"...hihi

- en LO av rette årstiden og greier, bare ett års forsinket scrappet da, men du verden, skulle jeg ha scrappet kronologisk hadde jeg mistet det lille jeg har igjen av fornuft...hihi

Det går litt i slow motion om dagen, eller dvs, bloggingen og scrappingen gjør det, dog det er drøssevis av utfordringer land og strand rundt som inpsirerer meg MYE! Men, plutselig er man "toback" ;o)

Til slutt ett viktig spørsmål; jeg har en karmelloppskrift jeg har SÅ lyst å prøve, men den er amerikansk.....og inneholder * 1 can sweetened condensed milk* hva er det, og hvor mye er det i en can? mener det må være noe hermetisk greie, men er det så enkelt som fløte?

Det er fredag, det er helg, og den skal brukes til å rydde ned trampolinen for i år, stenge av lekehytten og sette bort hagemøbler og urner inn i den..... nå kan vinteren komme !!

12 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Så flott! Herlige bilder, og den tittelen der tar jeg med meg ;)

Linda sa...

Utrolig lekker LO! De bildene av Victoria var utrolig flotte! Fargene var helt løvli;)

Jeg digget denne LO-en, knallflott!

(Og jeg er forøvrig helt med på en helg igjen snart;)

MonaV sa...

FLOTTE høstbilder på en herlig LO i skikkelig Elisabeth stil. Me like:):)

God helg til deg!

Diddij sa...

Så herlig :) Skikkelig bra splæshing :D
Kjemoe fin LO :)

Takk for at du deltar hos papirdokkene :)
Linn :)

Anne sa...

Flott LO, herlig bilde, nydelige farger, en fantastisk tittel....Og kul splæsj:)

Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

Smil fra Anne:)

Hege sa...

Herlig høstLO! Nydelige farger og kjempefine bilder.

Jonna sa...

Nydelig LO i herlige farger!

mette sa...

Herlig høstside med supre bilder. Flott tittel:))

Maya sa...

Blir skikkelig glad av denne LO'n! Utrolig flott oppsett og fine farger og noen fine splæsjer!!
Men vinteren - den kan vente med å komme litt enda selv om hagen skal "pakkes sammen" hos oss også denne helga!
God høsthelg!

Marianne/skorpionen sa...

Så herlig LO og stilig "splæshing"!
Nydelige farger du har brukt.
Når det gjelder den oppskriften din har jeg ikke peiling, men sikkert ikke en kanne i alle fall 'lol'
ha en flott helg!

Catrine sa...

Nyyyydelig!
Elsker fargene og så digg å se LO med mange bilder på! :)

Ha en herlig helg! Og tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min! *klem*

Gro sa...

Denne LO'en var flott. Splæsjingen herlig, og det var fargene her også.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.
Klem :o)