fredag 23. september 2011

Mine aller første LO'er som ble scrappet

Takk til Kristin L for inspirerende innlegg i sin blogg.... er sannelig artig å se bakover i tid da...

Jeg begynte å scrappe i Henzo album, med skilleark.... -skulle liksom i alle fall gjøre meg ferdig med den albummen jeg hadde begynt på før jeg skulle ha "sånn album med plastlommer".....oh yes, big time....

Her er et knippe av de siste "LO'ene" i Henzo albummen til victoria fra 2004

Jeg ser at jeg allerede den gang da hadde litt kløe i skrivehånden .... hehe

Den gang da før jeg hadde utstanser selv, så jeg kjøpte alle diecuts via forum...

0,50 øre pr bokstav mener jeg å huske det kosta, og 1 kr for dobbel-trykk....hehe



Og så var liksom albummen klar til å byttes ut med 12x12, og det var sannelig stort det altså....og så mye lettere å scrappe da gitt...

Dette var førstesiden i ny album :o)

Foamstemplene som man brukte akrylmaling på....vel de ligger her pent og pyntelig i en boks, og skriker vel bokstaveligtalt etter å bli brukt igjen.....hmmm, tenke tenke


Artig å ta en tur down memory lane...., og du, om du også gjør det, skriv en kommentar hos meg så jeg kan snike tilbake og se hvordan dine første LO'er så ut da.... :o)

GOD HELG!!

14 kommentarer:

Tone sa...

Herlig!! Heheh!! Ungene og jeg så nettopp gjennom de første jeg lagde, haha!!! Isabell fikk seg en god latter, tjihi!!

marit sa...

Hehe, helledussan! Vet ikke om jeg tør det;)

Hege sa...

Så gøy å se dine første LOer. Husker jo flere av dem igjen fra den gang. Tror ikke orker å skanne mine første...

mette sa...

Veldig gøy å se....Tror ikke jeg våger meg på å vise de første mine.....

Aquarell sa...

Så morsomt å se de første LOene dine. :)
Skulle sett gjennom mine gamle album en dag. Til helga, kanskje... ;)
He en fin helg.

Fru Langstrømpe sa...

Herlige tilbakeblikk!

Inger sa...

Ha, ha!! Herlig å se utviklingen din Elisabeth:))) Vi har tydeligvis gått gjennom de samme fasene....ikke så lenge siden jeg gav bord bokstavene jeg kjøpte som deg for 1 kr stk. Gav meg ett smil i ansiktet denne posten gitt;)

Lille meg sa...

Kjempeflotte og god inspirasjon!! :) Eg begynte også scrappingen min i henzo albumer :) Blei fort klar for å gå over til plastlommer :)

Anonym sa...

Så morsomt å se de igjen. Husker du viste de på en eller annen måte da vi var på NM i sånn barselklubb :)

Beatemor sa...

Hehe - dette var artig. Ikke alt som tåler dagens lys, så jeg tror jeg venter litt med en sånn oppfordring :-) Ha en flott søndag!

Hilde/Scoobie sa...

Thi hi, artig gjensyn - jeg kjenner igjen en del fra min første tid som scrapper, ja. særlig den med å kjøpe die cuts. jeg hadde rosa veske die cuts i bøtter og spann etter et "godt" kjøp. Lurer på hvor de endte til slutt?

Hjerterommet sa...

Hihi, sannlig husker jeg ikke alle disse tingene, ja. Jeg har heldigvis kvittet meg med både foam-stamps og annet fra den gangen, men lo'ene stråler fra albumene endog:)

Mer bilder av gangen min i bloggen, med Ikea-systemnet du ville se mer av;)

Stinius sa...

Så utrolig morsomt!!! Får se om jeg også tar turen i arkivet en dag... Her blir det lite scrapping, så har gått over til fotobok. Da har jeg i alle fall samvittigehten i behold...

PS: ELSKER vanish, så send en lynrapport om at frøken husmor LOVE LOVE LOVE ♥

Fru Langstrømpe sa...

Kanskje vi må ha "byttetreff"...du lærer meg litt scrapping...jeg lærer deg hekleblomster og perlsestrikk....og jeg regner med skravla hadde fått gått i samme slengen ;)