tirsdag 20. september 2011

Jeg buzzer og buzzer

føles nesten som om jeg er i ei bikube for tiden så mye som jeg buzzer rundt meg....

MEN, det er jo en fornøyelse å buzze om slike ting som har havnet i postkassen min den siste tiden da....Her er kassen med både Thaikrydder og Vanish produkt klare til avhentinger og avleveringer..... ja, faktisk til disse to produktene opplever jeg at jeg ikke har fått nok å levere fra meg......luksusproblem det da.

Forrige innlegg handlet om Vanish, denne gangen forteller jeg om matproduktet fra Santa Maria, PANENG -thai!

Fulgte med kryddermix, nudler og kokosmelk fra samme leverandør.... kryddermix'ene har jeg gitt ut til venner, og lagde retten i sin helhet til meg og husbonden- da jeg ante det kunne være litt i sterkeste laget for ungene å spise.... -og DET var riktig.... Jeg måtte tilføye et par SS med rømme i tillegg, og atpåtil hadde vi rømme og dyppet i når vi spiste..... Men vi likte det vi, og med 2 små kyllingfileèr kuttet i strimler, ble det skikkelig digg-digg. og Egg-nudlene smakte også VELDIG godt da.... :o)


***********************************************************************
Til slutt, så kan jeg rapportere at jeg vasker hvitt i maskinen og jeg har lagt hvitt i bløt, for å se om Vanish'en gjør underverker, og joda, det anes en nyanse forskjell på det hvite til hvitere.....så det holder hva det lover :o)

1 kommentar:

Monica Sætran sa...

Hei

Har fått meg ny fotoblogg og legger deg til der.
kanskje jeg rett og slet må teste ut, min vask er ikke helt som den i reklamen....