tirsdag 20. september 2011

En inspirert LO..... 1.skoledag

...men ikke spør meg hvor jeg fant inspirasjonen til den... jeg bare vet jeg så noe lignende et sted og bare MÅTTE scrappe mens jeg hadde "den" i hodet...... vel, som du da sikkert skjønner så er det litt gjennomtrekk her fra tid til annen, så ikke alt henger på knagger og fester seg...hihi

MEN, Lo'en ble til, og du verden, bare 2 år etter, det er ikke så værst da...hihi


Takk takk for kommentarer på forrige LO, dere skal jo bare vite hvor mye det inspirerer....og jeg prøver så absolutt å ta bloggrunder hit og dit og gjøre det samme tilbake igjen..... ha en fin fin tirsdagskveld videre

(og så lurer jeg litt på hvordan man får lagd hjerter i bloggen??)

9 kommentarer:

marit sa...

Søt den var!
Så klar for Bømlo snart!

Jonna sa...

Kjempelekkert oppsett til den type LO'er. Og for en skjønn 1. klassing :-)

linn kr/sykepleier sa...

Denne var bare knall. Herlig oppsett, fargevalg og bilder. Denne lagrer jeg, sliter med disse 1.klasse bildene jeg! ;D

Takk for inspirasjonen! :D

Hege sa...

Så herlig 1. klasse LO! Den fikk jeg virkelig lyst til å lifte. Likte kjempegodt oppsettet. Herlige bilder.

Inas lune hjørne. sa...

Herlig layout! Likte godt oppsettet ditt, og måten du har fått plassert teksten din. :)

Mona sa...

Fantastisk fin Lo. Og du har jo bare verdens herligste jente :)

Ann Cicilie sa...

Herlig layout, og så er du som vanlig så god på tekst! Jeg har kikket litt igjennom bloggen din, og synes du lager noen skikkelig fine ting for tiden :)

Beatemor sa...

Hihi - vet akkurat hvordan det er å ha en Lo liggende i hodet lenge før man får laget den :-) Flott Lo av ei skjønn jente.

Synne_:) sa...

Så herlig å titte innom å se du ikke har stoppet produksjonen av lekre inpspirerende lo`er <3 <3 <3 Så herlig 1.klasse lo` stilig oppsett og knall med masse journalering !