onsdag 7. september 2011

"data-nerd" -3ndy sin septemberutfordring

3ndypapir sin septemberutfordring bokstavelig talt ropte navnet mitt og vips-en-to-tre og frem kom noe gammelt som jeg har kjøpt for en evighet og litt til siden... :o) -nemlig skiltet - Twins, two of a kind.... sannelig mye sant i det.... fikk også brukt litt fra restebunken min med ark - og det skader jo slettes ikke.....



Høsten har igrunn kommet for fullt her hos oss, med skikkelige regnskurer og blåst, men vi liker det jo sånn... :o) Gleder meg til hver eneste helg nå i september, for den ene har mer spennende innhold enn den andre, og vips så er vi allerede ferdig med den måneden....

Ha en fin fin dag, så skal jeg også gjøre akkurat det samme :o)

Kobling

11 kommentarer:

Linda sa...

Knall-lekker! Denne var skikkelig flott. Supert oppsett, og som alltid kjempefint med all tekstingen.

Denne har jeg store planer om å lifte en gang, så håper du synes det er greit;)

Maya sa...

Lekkert som alltid! Et par sånne skilt har jeg også liggende, men med Sister og Father. Kanskje jeg må ta dem frem snart.
Har du printa teksten på en transperant? Kjempe stilig i hvert fall.

tante Monica sa...

Stilig! synes jeg ser noe engelsk tekst?? bare meg som leser feil??? hi, hi :)

Maggie sa...

En skikkelig flott layout og en herlig bildeserie!

Elisabeth sa...

Linda, er jo en ære, så lift ivei :o)
Maya, ja, teksten er printet ut på transperent...veldig kjekt
Tante Monica, ja, du ser noe engelsk....sånn går det når ingen norske lager sånno..hihi

Vibeke Spigseth sa...

Hehe, så kul layout! Flinka ;-)

Og tusen takk for at du var med i Poppydesigns Give Away:-) Poppysønnen har nå trukket en vinner, Klikk deg inn i bloggen min for å se hvem som er den heldige vinneren!

Hilsen Vibeke

Hege sa...

Så herlig bildeserie!
Flott LO du har laget.

Ania sa...

Supert at du ble inspirert av utfordringen - digger det når du slenger deg på! )

Hilde/Scoobie sa...

Stilig design og bruk av tags og gamle rester. Det kjennes alltid så godt ut når man har fått brukt opp noe som har ligget en stund, ikke sant?

Torill sa...

Så flott denne var, Elisabeth!!
Helt hærlig med de tagsene!!!
knall!

Bente Fagerberg sa...

Knall stilig!!!
Loker godt at du plasert tittel og alle pyntetingene vertkalt langs sidene.
Visste du att 3ndy er sponsor for OUAS denne måneden forresten.
Ta å hiv deg med! :o)