mandag 29. august 2011

Ut på tur - endelig høst igjen...




Er vel ingen stor hemmelighet at jeg har en forkjærlighet til denne årstiden som er foran oss nå. Det betyr så utrolig mye kos, både inne og ute. Tid til å slappe av, tid til å være med gode venner, og ikke minst, tid til å gå på turer.

Vi er en gjeng som bruker å ta litt utflukter om søndager, og da bruker det ikke å være dårlig vær, for vi kler oss etter forholdene..... Nistemat og tilbehør er alltid viktige ingredienser til en vellykket tur.
I går gikk turen til Lista fyr og til ei strand i nærheten. Det var skikkelig høstfeeling over været, da det var kraftig vind. Perfekt vær for å gå på stranda etterpå og fly med drager..... ungene likte det også kanongodt!

mennesker gir positive opplevelser, og jeg er 138% takknemlig for at jeg(vi) har så mange positive mennesker i livene våre. Og jeg tror jeg tør påstå at de som leser her vet selv hvem de er og hva de gir.... :o) Takk til hver og en av dere

Ja, man kan jo faktisk bli så glad av positivitet at man bare "må" stå på hodet av og til....hihi

Scrapping ja, joda, jeg har liksom gjort litt av det også, men er litt i ting-tar-tid-klubbens oppstart for tiden ser du, så alt til sin tid, men vit at jeg setter pris på kommentarene som er gitt, og jeg prøver å suse tilbake og etterlate meg spor uti blogglandia selv..... :o)

1 kommentar:

Stinius sa...

Tjohei på deg! Håper alt står bra til i Mandal. Lista har noen fantastiske strender, og det blåser ALLTID der, utenom den dagen i året det er surfekonkurranse da... Snodige greier.

Håper vi sees snart!!! Knuseklem.