onsdag 3. august 2011

Takk for det gamle året (LO)

Ja, det ville vel vært i tidligsteKobling laget å begynne nå å takke for et år som enda har noen få måneder igjen....ja det er jo få da, i og med at det snart blir høst, vinter og jul atter en gang....er jo bare 4 mnd igjen så har vi adventstiden her igjen.....hihi

MEN, det er ikke det innlegget i dag skal handle om, det er nemlig 3ndypapir sin nye utfordring det gjelder....-når jeg så oppgaveteksten så bare måtte jeg scrappe, dog det hele tok en litt annen vending enn det som er normalt for meg å være da....sånn stilmessig vel og merke, men synes jo det er artig å ha litt variasjon og når dagshumøret tillot det, så ble det sånn...

Jeg har klippet ut blomster og fuglen fra 3ndy sitt ark som heter "sweet" og under bildet ligger også litt av det mønsterarket....

Da gjenstår det igrunn bare å si tuuuuusen takk atter en gang for hyggelige og inspirerende kommentarer, og sannelig så ser jeg at det ikke er lenge til før vi må feire ett visst rundt tall mht besøkstallene her i bloggen.....må visst pønske ut noe her ja... :o)

9 kommentarer:

Linda sa...

Kjempeherlig LO! Denne likte jeg veldig godt!

Tvers igjennom lekker!

Jonna sa...

Så nydelig denne var! Lekkert pyntet, og jeg likte spesielt godt gjerdet. Og for en vakker jente!

Maya sa...

Åhhh denne var lekker!
Stilig med mist-flekkene, gjerdet og oppsettet var så lekkert!
Tusen takk for at du deltar på vår 3ndy utfordring :)
Klem fra Maya

Hilde/Scoobie sa...

Stilig. Herlig miks av mist, blonder, bølgepapp og papir. Og maskinsømmen er bare det lille ekstra!

Nå fikk jeg egentlig litt lyst til å bruke litt duse farger igjen - det har vært mye "skrik og skrål" farger hos meg i sommer :-)

Marianne/skorpionen sa...

Så nydelig og så lekkert med kraft og de duse fargene!
Du gjør meg så glad både med dine herlige LOer og dine koselige kommentarer - både her på din egen blogg og på sporene du legger igjen hos meg :)
Tenker du koser deg nå som det går mot JUL(ja, nå har jeg sagt det ordet og jeg nevner det ikke igjen før i november 'hihi' )

klemmer

Lean sa...

beautiful and sweet page lovely work!
byeeee,Lean

Linda64 sa...

Flott LO og digg med de utklippete blomstene.. Elsker fargene du har brukt. Klem

Siv Anne sa...

Så flott denne var :)

Tone-Lill sa...

For en herlig LO. Liker ut-klipp blomstene du har brukt.
Grattis med seieren :)

Ha en fin scrappe helg!