mandag 8. august 2011

Skissedilla #123

Ups I did it again.....I played with a sketch.....etc etc...
Skissedilla la igjen i går ut ei ny skisse, og dermed løp fantasien litt "løpsk" og her er det endelige resultatet


Så har jeg i mange år hatt liggende en sånn "snow-writer" uten å ane hva jeg skulle med den egentlig, men nå tørket jeg litt støv av den og fikk sannelig brukt den gitt.... -gir en kul effekt!


Ny uke og nye muligheter ligger for våre føtter, så det er best å bare gripe de fatt!!

9 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Herlig LO og lekkert med kraft og lysblått.
Tøft med snow writer - fikk også kjøpt meg en slik i vinter (selv om den nesten ikke har blitt brukt)
Herlig masse tekst og jeg bet meg merke i den fine datoen som snøen falt første gang jeg da 'lol'

Ha en super uke!

Jonna sa...

Å så lekker! Kult med kraftkartong til de fargene. Og stilig med snøen :-)

Inas lune hjørne. sa...

Flott bruk av snøpennen! Har en slik en, jeg og, men har kun brukt den på kort.

Skjønner det er en stund siden jeg har vært i bloggen din, for du har jo begynt å sette bildene på skrå?! :-) Flott side som alltid!

Beatemor sa...

En snømann på sommeren da, nå synes jeg vi skal klamre oss til sommeren så lenge vi kan - det varer nok ikke så lenge, for her har bjørka begynt å bli gul :-( :-) Digger effekten snow writer gir. Ha en fin dag!

Karin sa...

En härlig vinter-layout! Gillar snön du gjort med snow-writer.

Linda64 sa...

Herlig vinter layout, flott med masse tekst og snøeffekten ble jo knallstilig. Tusen takk for kjempekoselige kommentarer i bloggen min.

Bente Fagerberg sa...

Flott vinter side selv om jeg nekter å scrappe vinter ennu!! Den snöpennen fikk jeg veldig lyst på. Må nok ut på jakt!!

Lene - Nabon sa...

slemt å minne meg på at det snart er vinter!!!

-men uansett en skikkelig flott vinterLO!
Takk for bidrag!

Beate sa...

Så godt det var å se en skikkelig flott vinterLO, selv om jeg vil ha mere soool. :) Stilig med snow writeren =)