onsdag 17. august 2011

Husk valget - leverpostei-valget :o)


Help oss, hjelp William, hjelp mamma'n.....
...for hun har virkelig lyst på en scrappehistorie som dette jeg...... jupp, det har jeg, hvem har vel ikke det egentlig.... MEN, da er vi sinnsykt avhengige av dere der ute, til å hjelpe oss å stemme han frem....

Her er linken som du trykker på, tast inn koden og STEM!!!


Og ja, det blir gjort noe scrappemessig på kontoret også, men mest av alt nå tar jeg til meg inspirasjon og koser meg med det..... skoledagen er rett rundt hjørnet, og barnehagen har igjen startet....hverdagens gjøreting/tang er igang.....


2 kommentarer:

MonaV sa...

Jeg har stemt på sjarmøren din....opptil flere ganger:):)
Krysser fingre for at det er han som vinner. Det hadde vært kult!!

Lille meg sa...

Eg har mine egne med i konkurransen - så har brukt min daglige stemme på dei, men bildet av william er kjempekult, så han blir en verdig vinner hvis dere kommer til finalen :) Ser ikkje ut til at vi kan drømme om å komme i finalen,så skal krysse fingrene for at dere kommer dit :)