mandag 1. august 2011

13 års bryllupsdag i dag

Du verden som jeg kjenner den dag i dag at det kiler i magen, akkurat som for 13 år siden når jeg begynte å gjøre meg klar hos frisøren....... deeeeilig!

13 år siden vi giftet oss, og 16,5 år siden vi ble kjærester...... tiden går sannelig fort når man har det gøy. 3 herlige "diamanter" har vi fått, 3 stk på 3 år ganske akkurat. En hel masse herlige minner og tradisjoner har vi laget, og mer skal det bli....vel altså, ikke av den typen "diamanter" jeg nevnte foran her...hihi(, da foretrekker jeg heller den andre typen vettu...hehe)...men flere minner og flere tradisjoner :o)


ha en finfin dag dere, det vet jeg ialle fall at jeg skal ha :o)

4 kommentarer:

Maya sa...

Gratulerer med bryllupsdagen! :) Ha en strålende dag!

banglamarie sa...

Gratulerer med dagen her også :o)

Lille meg sa...

Gratulerer med 13 år som frue :) Eg har ikkje kommet dithen enda, men småplanlegger litt for å få det perfekte bryllup :)

Linda64 sa...

Gratulerer med vel overstått bryllups dag, klem