torsdag 14. juli 2011

God scrappe-sommer - eller bare sommer-sommer!

Du verden som vi koser oss i ferien, både liten og stor. Det herligste med ferie er å ikke ha noen planer men likevel så fyller dagene seg med massevis av ting vi gjør -DET kaller jeg frihet! Vi surrer litt med husarbeid -dvs småpirking av maling, litt snekring (dvs mannen snekrer) og ja, når man har eget hus, blir man liksom ikke arbeidsledige...... MEN, det viktigste vi gjør;
-
er å kose oss med de små ting som gir store gleder


Scrapping har det blitt, hele 19 LO'er på no-time.......vel, altså, en bryllupsalbum på bestilling, det er hva jeg har unnagjort, i relativt enkel stil, men selv det enkleste tar tid enn dog...men det har vært artig også da....(meeeeen, jeg var glad når jeg var ferdig...hihi-og det blir nok ei stund til jeg tar på meg en slik "bestilling" igjen) Litt bilder av dette får komme siden en gang en dag... :)

Ha en finfin sommer videre hvor enn du er i dette land....og jeg takk-takker alle som legger igjen hilsner, det er virkelig koselig å svinge innom bloggen og se kommentarer......og jeg svinger gjerne innom din også lettere om du legger igjen et spor.......

1 kommentar:

Maya sa...

Dette høres ut som en sommer som vi har! Det er jo bare SUPERHERLIG!! Pusler her og der og storkoser oss med de små ting og små utfluktene! Fortsatt GOD SOMMER!! :)