søndag 17. juli 2011

En bryllups album :o)

Har hatt en bestilling liggende på et bryllups album, og det ble avlevert i dag så da kan jeg vise omverden også. Bildene er tatt gjennom plastlommene, og jeg ser at detaljene ikke kommer like godt til sin rett (meeeeeen nå er det jo bare til besiktigelse og ikke til noe annet, så da går det jo an )

(Med hensyn til gjester og folk, så har jeg sladdet det meste av ansikter)



Ganske enkel, gjennomgående farge og elementer på hver side, men etter ønske ble det slik.....



Det gikk nok "fortere" enn antatt å scrappe dette, men fant igrunn ut at jeg likegodt kunne bli ferdig med det, og så ta mine bilder etterpå, enn å legge dette prosjektet bort, og ta det frem igjen...... meeeeen, rart med det, dog enkelt, så tar det jo sin tid :o)

I morgen er jeg klar for en dag med "godjentene" og skal ha litt alenetid og scrappe igjen.....blitt lenge siden jeg har fått sjans til å sosialisere meg med lim og papir nå, så i morgen er dagen...skal bare trene litt først og SÅ er jeg der!!

4 kommentarer:

marit sa...

Flotte de ble! Er ikke bare bare å scrappe andres bilder! Lekkert med gjennomgående tema og detaljer. Vil tro de ble godt fornøyde;)
Glede me møøøøe te i mårra!

Scrappegal sørlending sa...

Så FLOTT!!! :) Artig at alle sidene er i tilnærmet lik stil og passer så godt sammen med hverandre! :)

Hege sa...

Så flott album du har laget. Liker godt den gjennomgående enkle stilen. Skulle ønske jeg var begynt å scrappe da vi giftet oss... Jeg har limt inn alle bildene i album (og de er ikke digitale..)

Maggie sa...

Et vakkert bryllupsalbum du har laget! Dette ble nok mottakeren fornøyd med :)