søndag 26. juni 2011

Sommermodus...+give away's

Hos Stine i Nesebakken, er det en perfekt gavedryss, nemlig ei bok....og for meg som er sånn periodeleser mellom Donald og litteratur med omslag, så passer dette perfekt...... ta turen du også da vel....(eller kanskje jeg ikke skulle si det, for da blir jo vinnersjansene mine mindre...hihi)
**
Enda en genial give-away er denne her hos Noe på hjertet da. Gjett om det var mange typer av disse veskene som godt kan bo hos meg, men DENNE var absolutt "min"

Kobling
Ellers er jeg nok i sommermodus for tiden, med treninger og skolen som er avsluttet driver vi "dank" og koser oss glugg! Det eneste som fortsetter nå er trening av mor & far, noe ikke ungene helt ser poenget i, men vi vet jo alle (nesten i alle fall) hvordan 2+2 henger sammen i voksen alder....hehe....

Ha en fin fin søndag videre - skal nok snart få lastet over litt LO'er til kameraet som er tenkt til diverse som jeg har fått scrappet....er bare medlem i Ting-Tar-Tid klubben av og til....støttemedlem kanskje..hihi

3 kommentarer:

Stinius sa...

Koselig at du også henger deg på. et innlegg er like bra som sidebar vet du ;) Lykke til! Måtte den heldigste vinne :)

Gleder meg til å se biler fra soverommet deres. hehehehe. Flink til å ordlegge meg ser jeg.

Anno 2009 sa...

God sommer til familien på Sørlandet:). Håper du vinner fotovesken!! Dette er også min favoritt, men er ikke med på denne give awayen da;)).

Sommerklemmer fra familien i øst

Bente Fagerberg sa...

Det var da litt av noen gaver de hadde på lager!!Skulle sitte fint a vinne,men bruker ikke å ha turen...:o) Den fotovesken er jo litt fristende likevel..!
Takk for tipset!