torsdag 2. juni 2011

Skissedilla #114

jupp, herlig skisse atter en gang hos Skissedilla jentene
3 stk hottentotter! det er det jeg har, kaller de igrunn for det også til tider......hottentott nr 1-2 og3....finner på all verdens rareste ting ...-herlig!

Slik ble nå min løsning!!

herlig-herlig kan jeg avsløre om at jeg nå er begynt å bli nesten ferdig med hvitmalingen, meeeeeen, det ene drar det andre med seg, og har man begynt på dører, så må man ta taklister, tak, gulvlister også ser jeg....jaja, vi maler og vi maler og det blir så hvitt og flott!!!hihi og lyst ikke minst!!!
Takker, nikker, bukker og neier for hyggelige og konstruktive tilbakemeldinger, det er utrolig koselig å se enhver hilsen, og jeg lover, jeg skal sannelig ta en real blogg-runde igjen og etterlate meg spor i bøtter og spann hos hver og en av dere.... oh yes- jeg gleder meg !!

10 kommentarer:

Torill sa...

Så stilig!!
Digger de sirklene rundt!! HÆRLIG!!

Bthorn sa...

Herlige små "hottentotter". Jeg liker veldig godt hvordan du bruker MASSE tekst, der skulle jeg gått i skole hos deg. Rent og vakkert oppsett, elegant rett og slett.

Tonje - fantorangen sa...

Herlig trekløver! :) Likte godt hvordan du lot antallet tre i dekorasjonene understreke tittelen :)

Klem fra Tonje Tomine :) :)

Bente Fagerberg sa...

Her har vi en som har värt opptatt forstår jeg... -Både med maling og scrapping...Og med fine resultat. Siden ble kjempefin og koselig, håper malingen ble like bra ...he he...

Aud R. sa...

Jeg er imponert over hvor mye tekst du har fått med - og litt misunnelig også! Det med tekst er det vanskeligste, synes jeg.. flott side, i hvert fall!

Aquarell sa...

Kjempeflott LO, og flotte små hottentotter du har. :)

linn kr/sykepleier sa...

Stilig LO! Diggbart med innslagene av oransje! :D De stjernene så ut som deilige pepperkjeks! ;) Ikke lenge til jul nå, Elisabeth! ;P

HegeAL sa...

åå så kul. Digg med sirklene. Hottentotter kunne jeg gjerne kalt trekløveret mitt også ja.. hehe herlig.

Takk for deltagelsen.

Cecilie sa...

Hei, og takk for hyggelig kommentar inne hos meg:)

Så herlig LO!! Likte den veldig godt.
Ha en fortsatt fin dag:)

Cecilie

mette sa...

Herlig lo og herlig tittel:)))
Digger hvordan du får med så mye tekst. Flott oppsett:))