søndag 12. juni 2011

Fornyelse av trappen!

Vel, jeg har ingen før bilder, men om du forestiller deg at den var totalt brunbeiset i både trinn og opptrinn så har du "tegningen"

(Klikk på bildet så blir det større)

Etter x antall strøk med 70% glans med HVIT maling på opptrinnene, og fra eggehvite vanger til HVITT, så ble den sånn...... og veggordet bestilte jeg på et reklamebyrå, ble atskillig mye billigere..... Vi er UTROLIG godt fornøyde med den nye trappa vår..... :o) -fort gjort egentlig, så vi satt igang med å male dører og lister fra eggehvitt til HVITT!!! en ren-og-pen fornøyelse!! (Den eggehvite så jo gul ut i forhold nå)

Ha ei fin fin pinsehelg videre, vi stoooorkoser oss med aktivteter og kosetid med ungene..... :o)

24 kommentarer:

Fru Langstrømpe sa...

Uuuuuutroooooliiiiig fint........nå vil jeg også male male male.........det ingenting i vegen med lysten,motivasjonen og iveren........men så var det den ( forbaska) helsa. HRMF......å ja så var det det å nyte det.....et skritt om gangen ;) knis

Inas lune hjørne. sa...

Den ble skikkelig flott! Flinka! :-)

Nathalie sa...

Det blei kjempe bra. :-)

Anita sa...

STILIG :) imprignert.

helen og gutta sa...

dette ble kjempelekkert og teksten hadde jeg virkelig sansen for.

inger synnøve sa...

lekker trapp,flott med den teksten i trinnene:)

Bente Fagerberg sa...

Så vakkert och shabby chic det ble.
Vi har nesten en likedan trapp så om du har tid kan du vel ta en liten heisa-tur til Sverige i sommer kanskje..he he.
Alvorlig talt så ble det skikkelig flott!
P.S. Tusen takk for alle besökere du har sent til bloggen min i dag. Det blir sånn visse dager. Så synd bare at kommentarene mine fungerer dårlig!! Ha det bra!

Anno 2009 sa...

Me like;). Lekkert Elisabeth, lekkert!!! Det er fort gjort å bli hektet på oppussing altså.. Hihi.

Klem fra Marilinn

Stinius sa...

Se DER ja! Hvor endte dere opp med å bestille fra?

Gleder meg til å se soverommet ;)

Liv Marit sa...

Såååå fint Elisabeth! Så god du er!

mo9ca sa...

Rååååålekkert ble det!!!
*misunnelig*

Flinke der er, du og din kjære husbond!!

...og du, håper vi snart sees igjen! Vi kommer nedover iallefall uke 29 - kan vi få til noe festligheter og sammenkomster da? Hadde vært utrolig koselig!!

Kose dere videre med oppussing - gleder meg til flere bilder!!

*klem*

Aquarell sa...

Gratulerer med "ny" trapp, den ble kjempekul! :)

marit sa...

Wow, for en forandring! Ble kjempe lekkert!
Dere er gode! Vi får bar hive oss rundt mer på hytte tur slik at mannen får litt spille rom;) Hihi....

Kos dere siste ferie dag, her går turen til Fårup:)

Catrine sa...

Ooooh, rålekkert!
Gjett om jeg får lyst til å male vår trapp nå!

Torill sa...

Dette ble jo kjempelekkert!!!
Skikkelig flott, Elisabeth! Og så sant så sant!!

Livy sa...

Hei Elisabeth!
Det ble KNALLFINT!!! Og med de ordene ble den virkelig spesiell!

Tusen takk for gode ord hos meg :-) Dåpsdagen var super!(men ser nå at jeg ikke har lagt ut noen bilde av prinsessa i dåpskjolen - men bare den hun hadde på seg hjemme etterpå). Det som står på tallerkenen mellom servietten er såpebobler - skjønne små flasker kjøpt på panduro - anbefales!!

Ønsker deg en strålende 2. pinsedag!

Klem fra Livy

Synnøve sa...

Dette var superkoselig!
Så stilig og så flott å bli minnet på disse fine ordene hver gang man går opp trappen:)
Klem

mettepip sa...

Utrolig flott - både trapp og ord!

Marianne/skorpionen sa...

Så utrolig flott det ble!! Og nydelig tekst du har valgt!

livmme sa...

Det ble veldig flott, kan tenke meg at du følte det lysere. Har også en trapp som må pusses opp og jeg kjenner at jeg gruer meg hehe..

Helen Tilbury sa...

What a brilliant idea - your stairs look magnificent!

Maya sa...

Wow den ble utrolig fin! Dere har jobba bra!! Utrolig fin den teksten også!

Beate - http://mittkreativegen.blogspot.com/ sa...

Ååååååhhh! De ordene har jeg også kjøpt til trappen min! Må bare få pusset den opp først! :)

Herlig :)

Ha en fin sommerdag.

Beate

Siw sa...

Kjempefin!!
Eggehvit er en utrolig plagsom farge, holdt på å begynne å gråte når vi flyttet inn her og jeg oppdaget at alle dørene, trappen, vinduene og listene våre er eggehvite.. Og jeg som missliker alt som har antydning til gult i seg :s
Men etter 2,5 år har jeg forsont meg med fargen og blander både hvitt og eggehvit, og merkelig nok funker det her :)