torsdag 30. juni 2011

en liftet LO

jupp, noen ganger ligger utprintede bilder i en evighet og man "ser ikke løsningen på de, men vips, så kom det et nytt Creating keepsakes blad i posten min, og vips, så ble LO'en inspirert så til de grader.....-eneste jeg angret på underveis var at jeg ikke "bare" tok symaskina og sydde istedet for å brodere.......ting-tok-tid...hihi...men så gir det jo en litt røffere look med broderingstråden også da....(jeg vet jeg tok litt detaljbilder, men av en eller annen grunn er de ikke blitt lastet over på pc'n...jaja...nå skal i alle fall minnekortet tømmes) Jupp, da har jeg fått i hus meget så mye scrappearbeid på bestilling, og jeg gleder meg til å få satt igang med det...... samtidig som man får prestasjonsangst når man skal lage for/til andre da..hihi.

Fortsatt fin-fin sommer til deg og dine.....vi her i sør nyter det vi har av sommer så langt i alle fall.... selv Victoria og ei venninne klart å nyte øs-pøs-regnvær i går på trampolina....-vi er jo vanntette sier de med smil rundt munnen da de kom inn som 2 drukna kråker....

3 kommentarer:

tangent sa...

Så kul LO! Stilig oppsett, flott med malingen, og broderingen gjorde det hele perfekt (selv om jeg skjønner det var mye arbeid)...

Ha en fortsatt fin dag!

Fru Langstrømpe sa...

Her må man bare nyte der været man har.....digger instillinga til jentene! Kul LO, du er jo en mester med nåla!

Maggie sa...

Herlig LO med tøft oppsett. Det er skikkelig fint med håndsømmen.