onsdag 1. juni 2011

2.klasse

Jeg scrapper litt hulter i bulter, og siden 1. klasse bildene ikke er scrappet, så hopper jeg likegodt over til 2.klasse.......nå som hun snart skal oppi 3..... *sjokk*

ScrappeHuset har ny utfordring denne måneden også, slik som alle andre, ta en titt der om også du har lyst å la deg inspirere av en musikkvideo :o)

Her er min løsning

Jeg lot meg inspirere av det gyldne øyeblikket og det turkise som var i videoen........

-ellers, vel, vi maler og maler og det blir så fint og hvitt....utrolig forskjell å gå fra eggehvitt til hvitt.......gosh så fornøyelig!!
-og sommeren ser jo absolutt ut til å være på vei hitover nå...yeeeey, (selv om det i dag er 6 mnd til 1.desember og første kalenderpakke)....

7 kommentarer:

Torill sa...

Så digg - ikke det med kalenderpakkene altså... men LOen! hi hi
Ha en hvit dag;0)

marit sa...

Hææærlig! Ble kjempe flott og læreren tilgir deg nok vis du ser hva du har brukt arket til;)

tangent sa...

Kjempeflott LO! Herlig bilde av ei spent jente, og veldig fint med all teksten. FIne duse farger.

Fru Langstrømpe sa...

Tjihi....jeg liker at du er så glad i julen....men det er nok ikke så mange av oss ;) Min mann blir rett og slett sur...han mener jeg iallefall må vente til august med å begynne å planlegge. Men han kjøper og planlegger jo bare en av de over 40 gavene som skal finnes på, kjøpes/lages og pakkes.....men jeg elsker det...har akkurat heklet ferdig den første gaven..og den er godt gjemt bort...håper bare jeg finner den igjen i desember...god langhelg med massssssseeeeee sol. Ja, og jeg liker LO en altså, ble bare så opphengt i jula ;)

pia iris sa...

mange flotte ark og lekre farger. og ja, de vokser sinnsykt fort opp.
klem pia

Maya sa...

Å for en flott LO! Hehe noen som har sagt man må ta bildene i rekkefølge....?!? Nå surfer jeg gjennom LO'ne dine for å finne inspirasjon til hvordan plassere mye tekst på en LO ;)

linn kr/sykepleier sa...

Dokumentasjons-dronningen! Så fint du skriver, ja ikke bare skriften men innholdet. ;) Nydelig liten 2.klassing. :D
Likte alle innslagene av turkis. :D