onsdag 4. mai 2011

this made my day!!

-klart man scrapper for seg selv og sine egne, men vi mennesker er jo dog laget slik at vi "liker ros og aksept" .....-ingen regel uten unntak, og jeg er intet unntak :)

Leverte til skissedilla #109, og sannelig har jeg blitt en av topp tre hos de....
Lula skriver følgende;
Den tredje jeg vil vise dere denne gangen er ELISABETH sin." Flott bruk av denim! Jeg likte også den lilla kanten nederst. Men det jeg syntes er så flott er teksten. Du tar deg virkelig tid til å dokumentere og ikke minst fremheve det viktige:)"


Takk Lula, utrolig koselige og inspirerende ord! Tar de til meg :o)
-og takk til alle andre kommenteringer i bloggen, det er igrunn vanskelig å beskrive hvor inspirerende det er, så jeg tror neppe jeg skal prøve.....tross i at jeg er veldig glad i å skrive..hihi..

ha en fin fin dag videre - alle som en

11 kommentarer:

marit sa...

Ingen bombe det Elisabeth, denne var jo bare rå! Velfortjent! Å tenk å stolt Victoria blir når hun får høre hvordan det gikk med buksa hennes, selv når du klippet den i stykker, hihi...

Ha en flott dag videre og svev stolt oppe på de rosa skyene! Det fortjener du;)

MonaV sa...

Du kan godt være stolt av deg selv...ta til deg ros. Det trenger vi:)
Veldig enig med det Lula skriver. Du får alltid med deg det viktige på dine LOer Elisabeth!

Ha en super vårdag da:)

mo9ca sa...

Så sant som det er sagt, hvert eneste ord!! Vær stolt - og selv om det er "oss selv" vi scrapper for så er det jammen herlig å få noen ord med ros også avogtil!! Ta det til deg du min kjære venn!!

*klem*

tangent sa...

Ikker rart denne ble plukket ut, for den var virkelig flott. Utrolig tøft med teksten i dongrylommen. Herlig LO!

livmme sa...

Jeg så denne herlige LOen på konkurransen og den fortjente all den hederlige omtale som den fikk! Jeg liker også så godt hvor vel dokumenterte alle LOene dine er, har tatt med meg fra deg at journaling er veldig viktig!

GryA sa...

Vi liker alle å få litt ros! Og dette var en kjempeflott Lo, Elisabeth!

Du lurte på hvor jeg hadde funnet den lille snømannen på julekortet mitt. Det er fra et mønsterark fra "American traditional designs" og arket heter "Snowday-earthtones". Arket har et rutemønster med ulike motiv/mønster i hver rute. Jeg kjøpte det på en messe for et par år siden, men husker ikke hvilken butikk det var. Denne nettadressen står på arket: www.AmericanTraditional.com

Ikke sikkert det er så lett å få tak i,men nå har du iallefall den infoen jeg kunne gi.

Hilde/Scoobie sa...

Gratulerer, Elisabeth, vel fortjent :-) Den olabukselomma gjorde jo at at layouten din skilte seg postivt ut - i tillegg til at den var grisefin ellers også!

Julie sa...

congrats this is a gorgeous page.

Fru Langstrømpe sa...

Jeg har sagt det før og sier det igjen....fordi du fortjener det!

Bente Fagerberg sa...

Gratulerer med velfortjent oppmerksomhet Elisabeth!
Så morro!

Maya sa...

Så kul LO med gjenbruk av bukselomma!!

Det ligger en award i bloggen min til deg! Takk for masse inspirasjon!